خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

بهترین کسب‌وکارهای اینترنتی بدون سرمایه در سال‌های اخیر

قصد داریم در این مقاله از آرنیکاوب شما را با بهترین کسب‌وکارهای اینترنتی بدون سرمایه اولیه آشنا کنیم. شاید شما هم از کارکردن برای دیگران یا حقوق کم دریافتی خسته‌ شده‌اید و دنبال یک راه حل ویژه اید. افراد زیادی بر این باورند که برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار نیاز به سرمایه زیادی است و داشتن یک کسب‌وکار به رویایی غیر قابل دستیابی تبدیل شده است و این تصورات اشتباه باعث از بین رفتن انگیزه و شکست در این راه می‌شود. اما راه‌های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد که از آن‌ها غافلیم. دنیای اینترنت پتانسیل زیادی برای این کسب‌وکارها دارد. فقط با کمی خلاقیت و تلاش و پیگیری می‌توان درآمد مطلوبی را از این راه به دست آورد. در ضمن کسب‌وکارهای اینترنتی نیاز به هیچ تجربه فنی خاصی مثل کدنویسی ندارند.

کسب‌وکار بدون سرمایه در اینترنت

درآمدزایی از کسب‌وکارهای اینترنتی بدون سرمایه اولیه

درحال حاضر در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که بسیاری از کسب‌وکارها از طریق فضای اینترنتی و آنلاین در حال کسب درآمد هستند. با وجود شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و… کسب‌وکارها دچار تحولات و پیشرفت‌های بسیاری شده‌اند.

در سال‌های اخیر تبلیغات زیادی در مورد راه اندازی کسب‌وکارهای اینترنتی شنیده‌ایم. اما همیشه مشکلاتی مانند زمان‌بر بودن مسیر تا رسیدن به درآمد باعث شده افراد به این سمت نروند از طرفی هم خیلی از افراد گول تبلیغات اغرارآمیز میلیونر شدن با چند ساعت کار ساده را خورده‌اند.

قبل از این که به کسب‌وکار اینترنتی وارد شوید به این نکته توجه کنید که کسب‌وکار اینترنتی نیاز به زمان، انرژی و صبر فراوانی دارد و بدون مطالعه و آگاهی، احتمال کمتری برای رسیدن به موفقیت وجود دارد.

دغدغه اصلی که در این مسیر برای شما وجود دارد سرمایه اولیه است. می‌خواهیم خبر خوشی را به شما بدهیم. در یک کسب‌وکار اینترنتی با پایین‌ترین سرمایه و حتی بدون سرمایه اولیه می‌توانید کسب درآمد کنید؛ حتی بدون داشتن یک لپ تاپ یا PC.

برای کسب درآمد در این فضا نیازمند داشتن دانش و یک سری تخصص هستید. اینکه فکر کنید فقط با داشتن یک وبسایت می‌توان کسب درآمد کرد، در اشتباه هستید. در کنار داشتن وبسایت باید در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت داشته باشید. مهم‌ترین اقدامات در این زمینه عبارتند ار:

  • بالا بردن تعداد فالوور در اینستاگرام
  • جذب کاربر برای کانال تلگرام
  • قرار دادن مطالب جذاب در شبکه‌های اجتماعی
  • ساخت مختواهای ویدئویی از کسب‌وکار و قرار دادن در سایت‌های ویدئویی مانند یوتیوب، آپارات و … .

 

حتما بخوانید: نیچ مارکتینگ چیست؟

کسب‌وکار اینترنتی

مزایای کسب درآمد اینترنتی

قبل از معرفی بهترین کسب‌وکارهای اینترنتی در مورد مزایای این نوع کسب‌وکار صحبت خواهیم کرد.

شروع بدون سرمایه و یا سرمایه اندک: بزرگ‌ترین مزیت کسب‌وکارهای اینترنتی، سرمایه اندک آن است. با تلفن همراه خود و یا سیستم کامپیوتری که دارید به راحتی کسب درآمد کنید. برای راه‌اندازی یک پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام و یا شبکه‌های اجتماعی دیگر، نیازی به هزینه کردن ندارید. حتی برای راه اندازی یک وبسایت از ارزان‌ترین هاست و دامنه و قالب‌های وردپرس استفاده کنید.

عدم وجود محدودیت زمانی و مکانی: در این کسب‌وکارها نیازی نیس که در ساعت خاصی در محل خاصی حضور داشته باشید. در هر ساعتی و در هر جایی که هستید بدون محدودیت زمان و مکان، می‌توانید آن را مدیریت کنید.

صرفه جویی در زمان: با داشتن یک کسب‌وکار اینترنتی بدون اینکه زمان زیادی را در ترافیک برای رسیدن به محل کار بگذرانید، در اتاق خود با آرامش کسب‌وکارتان را مدیریت کنید و هر زمان که نیاز داشتید استراحت کنید.

ارتباطی صمیمانه با مشتریان: در کسب‌وکار اینترنتی دسترسی راحت‌تری به مشتریان خود دارید و می‌توانید هر زمان که می‌خواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. حتی پس از فروش نظر آن‌ها را در مورد محصول یا خدمات جویا شوید و یا برای آن‌ها ایمیل یا پیامک تخفیف ارسال کنید.

مزایای کسب و کار اینترنتی

وظیفه شما در کسب‌وکارهای اینترنتی  :

اول از همه باید یک کسب و کار پرسود را که به بعضی از آن‌ها در ادامه اشاره می‌کنیم، انتخاب کنید. این انتخاب شما باید براساس علاقه قلبی شما باشد، در غیر اینصورت ممکن است سرخرده شوید و امیدتان را از دست‌بدهید. سپس با یک برنامه ریزی درست و حساب شده و تلاش بسیار، شروع کنید و با قدرت ادامه دهید تا به موفقیت نزدیک شوید و نتیجه دلخواهتان را به دست آورید. در ادامه چند کسب و کار اینترنتی برگزیده را معرفی می‌کنیم.

معرفی کسب‌وکارهای اینترنتی برگزیده بدون سرمایه اولیه:

1-خدمات نوشتن مقاله (تولید محتوا)

یکی دیگر از بهترین کسب‌وکارهای اینترنتی بدون سرمایه تولیدمحتوای متنی است، اگر فکر می‌کنید نویسنده خوبی هستید می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید. هر طراح سایت یا وبلاگ نویسی به دنبال مطالب به روز و جذاب برای سایت‎‌های خود می‌باشند. بنابراین وجود افراد متخصص در این حوزه یکی از نیازهای بازار است. شما با تولید محتوا برای این افراد می‌توانید پول مناسبی دربیارید. از طرفی بازار کار این کسب‌وکار بسیار داغ است.

۲-محصولات مجازی و دیجیتالی

لزومی نیس محصولات فروشی شما فیزیکی باشند. در واقع فروش محصولات دیجیتالی یک راه خوب برای کسب درآمد است. چند نمونه از محصولات دیجیتالی عبارتند از:

  • صوتی: یک صوت ضبط شده از کنفرانس مهم یا کتاب‌های گویا .
  • ویدیو: ویدیوهای آموزشی درسی یا نرم افزارهای مهندسی یا فیلم ضبط شده از یک همایش بزرگ و مهم.
  • متن: کتاب‌های‌دیجیتالی یا انواع pdf .

۳-کسب درآمد از بیت کوین:

از بیت‌کوین یا پول اینترنتی می‌توانید درآمد زیادی کسب‌ کنید، فقط کافیست با جستجو کردن در گوگل و به دست‌آوردن اطلاعات کافی شروع کنید.

درآمدزایی با بیتکوین از اینترنت

۴-وبلاگ نویسی

ساختن وبلاگ شخصی کار سختی نیست، فقط کافیست شما بخواهید تا آن را ساخته‌ شده ببینید. می‌توان با وبلاگ‌نویسی و منتشر کردن محصولات دیجیتالی و یا با انتشار تبلیغات در وبلاگ شخصی‌تان پول در بیاورید. البته واقع بین باشید و محصولاتی را ارائه کنید که خواهان داشته باشند تا بتوانید کسب درآمد کنید.

۵-بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش

بازاریابی وابسته به معنای ارتباط بین صاحب تبلیغ، نویسنده و مشتری می‌باشد که در آن شما به عنوان نویسنده ایفای نقش می‌کنید و تبلیغی که توسط صاحب آن به شما ارائه می‌شود را منتشر می کنید، تا مشترکین خود را به سمت لینک محصول هدایت کنید و در صورت خرید محصول توسط مشترکین، شما نیز کمیسیونی قابل‌ قبول دریافت خواهید کرد.

۶-بررسی‌ها و نظر سنجی‌ها

بسیاری از شرکت‌ها و سایت‌های معروف نظرسنجی‌هایی در سایت خود به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید با گذاشتن آن نظرسنجی‌ها در سایت خود بابت این اشتراک‌گذاری هزینه دریافت‌کنید و کسب درآمد کنید.

بازاریابی و درآمدزایی در اینترنت

7- نوشتن برنامه، اپلیکیشن و افزونه

بهتراست بدانید یکی از انتخاب‌های پردآمد در کسب‌وکارهای اینترنتی بدون سرمایه، برنامه‌نویسی است. کسی که دارای دانش و مهارت در این زمینه است، سرمایه بزرگی در دنیای دیجیتال دارد. با گسترش فضای کسب‌وکار در دنیای دیجیتال بازار اپلیکیشن‌های موبایلی بسیار داغ است.

به دلیل وجود ابزارهای کاربردی تولید محتوا مانند وردپرس، دروپال، پرستاشاپ و … فرصت خوبی برای نوشتن افزونه‌ها پدید آمده است. به وسیله برنامه‌ها، افزونه و اپلیکیشن‌ها سود زیادی را کسب خواهید کرد زیرا شما فقط یک بار با ایده پردازی و خلاقیت آن را نوشته‌اید اما می‌توانید هزاران بار آن را به فروش برسانید.

8- سایت فروشگاهی

با وجود سایت فروشگاهی برای ارائه خدمات و فروش محصول در هر ساعتی از شبانه روز  فروش داسته باشید. این سایت‌های فروشگاهی محدودیت زمانی ندارند و در هر زمان می‌توانند محصول و خدمات را به مشتریان ارائه کنند.

بهترین کسب‌وکارهای اینترنتی بدون سرمایه

9-مدیریت شبکه‌های اجتماعی

استفاده از شبکه‌های اجتماعی فضای بسیار مناسبی برای معرفی کسب‌وکارها و سازمان‌هاست. یکی از راه‌های کسب‌ درآمد مدیریت شبکه‌های اجتماعی است اما نمی‌توانید هم مدیریت شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار خود و دیگر کسب‌وکارها را به طور هم زمان انجام دهید. باید فقط مسئولیت یکی از آن‌ها را بر عهده بگیرید.

10-آموزش مجازی

افردی که دارای مهارتی هستند که می‌توان این مهارت را به دیگران آموزش داد، می‌توانند از این طریق کسب درآمد کنند. کافی است فقط یک بار از آموزش دادن این مهارت فیلم بگیرید و چندین بار آن را به فروش برسانید. ار بستر شبکه‌های اجتماعی که رایگان هستند استفاده کنید و آموزش‌های خود را به فروش برسانید. حتی در کنار آموزش مجازی به آموزش حضوری نیز می‌توانید بپردازید.

11-تایپ کردن

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها اسناد و مدارک خود را به صورت تایپی نگه می‌دارند پس نیازمند فردی ماهر در امر تایپ کردن می‌باشند. پس با داشتن چنین مهارتی می‌توانید کسب درآمد از طریق فضای مجازی داشته باشید.

خلاصه :

مهم‌ترین نکته در کسب‌وکارهای اینترنتی بدون سرمایه این است که توجه کنیم بازاری که انتخاب می‌کنیم سودآور باشد. این‌کار را با تحلیل کردن لیست کالاهای سایت‌های فروشگاهی بزرگ می‌توان به‌دست آورد. نکته مهم دیگر این است که لازم نیست خودتان را به یک شاخه محدود کنید. می‌توانید به مرور به شاخه‌های دیگر کسب‌وکار نیز واردشده و با تلاش و پشتکار سود بیشتری بدست آورید.

 

به این صفحه امتیاز دهید.

خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم:

پرسش و پاسخ، نظر

سوال یا نظری دارید؟ بنویسید و ارسال کنید.

طراحی شده توسط تیم توسعه و طراحی آرنیکاوب
×