سازگاری با مرورگرهای مختلف

سازگاری صفحات وب با مرورگرهای مختلف یا همان Cross browsers compatibility یکی از موارد اساسی در طراحی صفحات وب است که می بایست در تمام بخش های وبسایت در نظر گرفته شود. همانطور که می دانید مرورگرهای مختلفی برای باز کردن و مشاهده صفحات وب در اینترنت وجود دارد و هر کدام نیز بر اساس یک روش منحصر به فرد سایت را به نمایش می گذارند و از یک موتور متفاوت برای نمایش استفاده میکنند.

سازگاری با مرورگرهای مختلف

حال می بایست طراح به گونه ای سایت را طراحی کند که بتوان آن را در این مرورگرها بدون مشکل مشاهده نمود. آرنیکاوب با کدنویسی اصولی و حرفه ای، سایت را به صورتی به شما تحویل می دهد که نگرانی از بابت خوب دیده نشدن در مرورگر خاصی نخواهید داشت. ما تضمین نمایش صحیح در آخرین نسخه های مرورگرهای مختلف را به شما می دهیم و بخصوص در آخرین نسخه های IE خیال شما را راحت میکنیم.

البته باید در نظر داشت که نسخه های قدیمی برخی مرورگرها مثل Opera و Internet Explorer مشکلاتی منحصر به فرد دارند که به همین خاطر ما نسخه های قدیمی این مرورگرها را برای نمایش صحیح تضمین نمیکنیم.

در مورد نمایش وب سایت در موبایل و سایر دیوایس ها نیز به شما این تضمین را می دهیم که نمایش وب سایت شما به بهترین حالت ممکن در دیوایس ها خواهد بود و با در نظر گرفتن قابلیت مزیت های طراحی واکنش‌گرا بودن وب سایت، بهترین عملکرد را نیز برای وب سایت شما در نظر خواهیم گرفت.

جهت سفارش برای طراحی سایت به بخش ارسال سفارش طراحی مراجعه نمایید.

پرسش و پاسخ، نظر

سوال یا نظری دارید؟ بنویسید و ارسال کنید.

طراحی شده توسط تیم توسعه و طراحی آرنیکاوب
×