خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

آموزش برنامه نویسی در مشهد

اگر جزو کاربرهای فعال اینترنت باشید، احتمالا درباره مشاغل پول‌ساز و پرطرفدار این حوزه مطالبی شنیده‌اید. این روزها، کسب‌وکارهای زیادی در بستر اینترنت و دنیای آنلاین راه‌اندازی می‌شوند که هر کدام به راه‌های ارتباطی مختلفی نیاز دارند. مهم‌ترین راه‌ها برای جلب توجه و افزایش دامنه مشتریان یا کاربران، استفاده از اپلیکیشن و وب‌سایت است. برای راه‌اندازی یک وب‌سایت یا نرم‌افزار خاص نیاز به دانش کدنویسی دارید که در حال حاضر جزو مشاغل پول‌ساز محسوب می‌شود.

در همین راستا، افراد بسیاری در تلاش هستند که در این زمینه تخصص و مهارت کسب کنند اما این امر به راحتی امکان‌پذیر نیست؛ چون کدنویسی و برنامه‌نویسی یکی از چالش‌برانگیزترین مهارت‌های دنیای فناوری و تکنولوژی به شمار می‌رود. برای ورود به بازارکار لازم است درباره اصول اولیه و چالش‌های برنامه‌نویسی اطلاعات کافی و خوبی داشته باشید. اگر ساکن مشهد هستید و می‌خواهید در دوره کدنویسی معتبری ثبت‌نام کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید؛ چون می‌خواهیم یک دوره بسیار مناسب در حوزه آموزش برنامه نویسی در مشهد به شما معرفی کنیم.

آموزش برنامه‌نویسی به درد چه کسانی می‌خورد؟

پای کامپیوتر نشسته و کدهای بی معنی را وارد کنید و یا حتی ممکن است لازم باشد بعضی اوقات تا پاسی از شب بیدار بمانید و برنامه نویسی کنید. همچنین یک برنامه نویس باید قدرت تحلیل بالایی داشته باشد به طوری که با نگاه به یک اپلیکیشن و یا وب‌سایت بتواند کدهای مخصوص هر قسمت را در ذهن خود بیاورد. البته برای شروع باید با یکسری مباحث در حوزه ی IT آشنا شوید که این موضوع زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و با یک جستجو ی کوچک می‌توانید این مباحث را فرا بگیرید.

چگونه و از کجا برنامه نویسی را شروع کنم؟

ابتدا باید درباره زبان‌های مختلف برنامه نویسی و کاربرد هر کدام از آن‌ها تحقیق کنید. همان‌طور که می‌دانید زبان‌های مختلفی در دنیا وجود دارند که به عنوان مثال می‌توانیم به زبان‌های c و c# و html و… اشاره کرد. هر کدام از این زبان‌ها کاربرد خودشان را دارند به عنوان مثال از html برای طراحی قالب وب‌سایت‌های اینترنتی استفاده می‌شوند. البته برای کمک به این زبان در طراحی‌های وب زبان‌هایی مثل css و php یا java script بسیار مهم هستند و می‌توانند دست شما را برای یک طراحی دلپذیر باز بگذارند.

برای درک اهمیت استفاده از این زبان‌ها باید به طرح‌های گرافیکی جالب داخل بعضی از سایت‌ها مراجعه کنید. ایجاد طرح‌های گرافیکی باعث می‌شود که کاربر سایت شما مدت درگیر این افکت‌ها شود و مدت بیشتری را در سایت شما سپری کند و این برای سئو وب‌سایت شما بسیار مهم است.

آموزش برنامه نویسی

پس از انتخاب زبان مورد نظر برای یادگیری نوبت به چگونگی یادگیری می‌رسد. همان‌طور که می‌دانید راه‌های زیادی برای یادگیری زبان های برنامه نویسی وجود دارد که هر کدام مزیت‌های خود را دارند به عنوان مثال شما می‌توانید فیلم‌های آموزشی را دانلود کنید و در تمامی مدت روز هروقت موقعیت خوبی داشتید آن‌ها را ببینید از طرفی فیلم‌های اموزشی این مشکل را دارند که شما نمی‌توانید بعد از دیدن آن ها سوالات خود را در مورد فیلم آموزشی از کسی بپرسید و راهی انجمن‌های پرسش و پاسخ میشوید که البته نمیتوانید به راحتی جوابی برای سوال خود پیدا کنید. با توجه به پیچیدگی زبان های برنامه نویسی و داشتن کتابخانه های بزرگ و ترفند هایی که فقط با تجربه بدست می آیند و از همین جهت برای کسانی که تازه می خواهند شروع کنند، پیشنهاد ما ثبت نام در دوره‌های آموزش برنامه نویسی از صفرتاصد آرنیکاوب  می باشد. در این دوره های معمولا شما میتوانید علاوه بر فهمیدن مباحث به صورت کامل و جامع سوالات خود را به راحتی بپرسید و جواب خوبی برای آن ها بدست بیاورید. در ادامه به مزایای دوره های حضوری اشاره خواهیم کرد.

آموزش زبان کدنویسی در آرنیکاوب

قبل از هر آموزشی ابتدا باید درباره مباحث و موضوعات کلی اطلاعات جامعی به دست آورید. به طور کلی، زبان‌های برنامه‌نویسی که در آرنیکاوب و آموزش برنامه نویسی در مشهد یاد می‌گیرید براساس کدنویسی تحت وب است. شاید از خودتان بپرسید کدنویسی تحت وب چیست؟ در بخش بعدی به طور کامل درباره این نوع کدنویسی توضیح می‌دهیم.

کدنویسی تحت وب

تعدادی از زبان‌های کدنویسی برای کار روی وب و شبکه مناسب هستند که به آن‌ها زبان‌های کدنویسی تحت وب می‌گویند؛ یعنی کدنویس‌های متخصص این بخش، از این زبان‌ها برای توسعه و کدنویسی پروژه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف استفاده می‌کنند و این پروژه‌ها همگی تحت وب اجرا می‌شوند. برای مثال، انواع وب‌سایت‌ها، ایمیل، خرید از فروشگاه‌های آنلاین، انجام امور بانکی و مجله‌های مختلف همگی براساس وب طراحی شده و توسعه یافته‌اند. با شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی در مشهد می‌توانید به زبان‌های کدنویسی تحت وب مسلط شوید. زبان‌های پرکاربرد این حوزه عبارتند از:

  • زبان‌های کدنویسی سمت کاربر یا فرانت اند: HTML، CSS، JavaScript
  • زبان‌های کدنویسی سمت سرور یا بک اند: PHP, Python

شاید از خودتان بپرسید منظور از فرانت اند و بک اند چیست؟

در دوره آموزش برنامه نویسی در مشهد، به طور کامل با این دو مفهوم آشنا می‌شوید. Front-End یا فرانت اند، تمام آن چیزی است که کاربر با آن تعامل دارد؛ یعنی ظاهر وب‌سایت و هر بخشی که در آن وجود دارد. بک اند یا Back-End دقیقا مقابل این مفهوم است؛ یعنی تمام آن چیزی که در پشت صحنه تعامل کاربر با وب‌سایت را برقرار می‌کند اما توسط مخاطب دیده نمی‌شود. این دو تخصص، برای پیاده‌سازی نیاز به زبان‌های مختلفی دارند اما در اصل مکمل کار یکدیگر هستند.

مزایای آموزش برنامه نویسی در مشهد

آرنیکاوب با بیش از 13 سال فعالیت تخصصی در عرصه اینترنت و طراحی وب‌سایت مفتخر است که به هنرجویان و علاقه‌مندان حوزه برنامه‌نویسی به طور تخصصی آموزش دهد و مانند هر دوره دیگر، نیروهای ماهر به بازارکار تزریق کند. از جمله مزایای شرکت در این دوره آموزشی عبارتند از:

  • پروژه محور بودن دوره و یادگیری به شکل کاملا تجربی یا عملی در کنار بررسی مباحث تئوری
  • پشتیبانی قبل، حین دوره و بعد از اتمام سرفصل‌ها به طور کامل در اختیار هنرجو قرار می‌گیرد.
  • ارتباط مستقیم با مدرس برای برطرف کردن اشکالات اساسی و سوالات بنیادین
  • نقشه یادگیری درست و اصولی؛ یعنی شما ابتدا با مباحث اصلی و اساسی این حوزه آشنا می‌شوید و به تدریج مسائل تخصصی‌تر را آموزش می‌بینید.

تجربه های یک برنامه نویس ارشد

تجربه یکی از عوامل مهم برای اطمینان است. شما میتوانید با پرسیدن راه و چاه یک مسیر از یک نفر که تمامی مشکلات و موانع یک راه را میشناسد در وقت خود صرفه جویی کنید و به جای تجربه تمامی آن موارد و حتی صرف هزینه های زیاد به جایگاه بالایی برسید.

پرسیدن تمام سوالات

شما در کلاس های حضوری میتوانید بدون هیچ دغدغه ای تمام سوالات خودتان را استاد راهنمای خود بپرسید و در همان لحظه جواب خودتان را بگیرید و حتی اگر باز هم متوجه منظور استاد نشدید از او خواهش کنید تا دوباره برای شما آن مبحث را توضیح دهد ولی در انواع دیگر آموزش شما برای این کار ممکن است ساعت ها منتظر باشید تا جوابی از طرف استاد خود یا همان تولید کننده یدئو آموزشی بگیرید و تازه حتی ممکن است که آن شخص متوجه منظور شما نشود و جوابی به شما بدهد که آن چنان کاربری ندارد و شما مجبور هستید که آن مبحث را در اینترنت سرچ کنید که باعث میشود زمان بیشتری از شما گرفته شود و با مطالب نامربوط بسیاری روبرو شوید

اعتماد بیشتر به برگزار کننده کلاس

در کلاس های حضوری شما میتوانید از نزدیک با کسی که برای ما محتوا های آموزشی را تدریس میکند در ارتباط باشید و اعتبار او را بسنجید ولی در روش های غیر حضوری برای یادگیری شما نمیتوانید تا این حد اعتماد کنید و مبلغی را به کسی پرداخت کنید.. و البته در صورت بروز هر گونه مشکل شما میتوانید در دوره های حضوری شکایتی را تنظیم کرده و احقاق حق کنید ولی در آموزش هایی که در فضای مجازی صورت میگیرد شما این امکان را ندارید معمولا اگر مورد کلاهبرداری باشد در آخر چیزی دست شما را نخواهد گرفت.

 

ما برای راحتی شما، بالا بردن درصد یادگیری و استفاده کامل از مطالب دوره هایی را تدارک دیده ایم. در دوره های آموزش برنامه نویسی  در مشهد آرنیکاوب شما بدون هیچ پیش نیازی می توانید در انتها به زبان html مسلط شوید و به طور کامل طراحی قالب های سایت های اینترنتی را بیاموزید.

در دوره های کامل آموزش برنامه نویسی در مشهد آرنیکاوب نه تنها شما به زبان html مسلط خواهید شد بلکه css و php نیز تا حدودی آموزش داده خواهد شد. همچنین با توجه به نیاز به طراحی برای قالب ها در این دوره های آموزش برنامه نویسی، آموزش کار با ابزار photoshop نیز آموزش داده خواهد شد.

 

5/5 - (50 امتیاز)

خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم:

پرسش و پاسخ، نظر

  1. محسن نوشته است:

    باسلام. هزینه اموزش htmlوcss وbootstrapبرای طراحی قالب سایت بصورت حرفه ای و پروژه محور چقدر میباشد؟

  2. سمیراامیدوار نوشته است:

    سلام وقت بخیر.. تدريس خصوصی جاواااسکریپت هم دارین؟؟؟ من یک مدرس خانوم میخام که مسلط به جاواااسکریپت باشه و در منزل اموزش بده ..

  3. mona نوشته است:

    سلام وقت شما هم بخیر، خیر، کلاس‌های ما به صورت آنلاین و غیر خصوصی هست.

  4. فاطمه نوشته است:

    سلام کلاس برنامه نویسیrهم دارید؟

  5. mona نوشته است:

    سلام وقتتون بخیر، نه متاسفانه نداریم

سوال یا نظری دارید؟ بنویسید و ارسال کنید.

طراحی شده توسط تیم توسعه و طراحی آرنیکاوب
×