خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

6 مورد از بهترین کسب و کارهای جدید و پرسود در دنیا و ایران

آیا تا به حال به راه‌اندازی کسب و کار فکر کرده‌اید؟ بدون شک اولین چیزی که شما را از انجام این کار منصرف می‌کند، نیاز به سرمایه‌های کلان برای شروع به کار است. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به زندگی انسان‌ها، کسب و کارهای اینترنتی زیادی پدید آمده‌اند و بسیاری از افراد نیز خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. به تعداد همه‌ی آدم‌ها، ایده در مورد کسب و کارهای جدید و پرسود در دنیا وجود دارد؛ بنابراین شما هم می‌توانید یکی از افرادی باشید که بدون کار کردن مداوم، به درآمدهای چشمگیر رسیده‌اند.

در مقاله این از آرنیکاوب مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین کسب و کارهای جدید و پولساز در ایران و دنیا را معرفی کنیم. این کسب و کارها را می‌توان عموما در حوزه کسب و کارهای اینترنتی در نظر گرفت. اگر می‌خواهید با حداقل بودجه، کسب و کار خود را داشته باشید و با سرعت بیشتری به سوی آرزوهایتان حرکت کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کسب و کارهای جدید و پرسود در دنیا و ایران

چرا کسب و کار اینترنتی؟!

قبل از آن که به سراغ معرفی کسب و کارهای جدید در دنیا برویم، لازم است توضیح دهیم که اصلا چرا باید از بین تمام مشاغل، به سراغ کسب و کارهای آنلاین برویم؟ طبق تحقیقات انجام شده، کسب درآمد از طریق اینترنت یکی از جدیدترین و پردرآمدترین کسب و کارهای دنیا است. تعداد مزایای کسب و کار اینترنتی بسیار زیاد است و همین امر سبب محبوبیت آن در بین افراد، به ویژه قشر جوان، شده است. به طور خلاصه، چند مورد از مزیت‌های این نوع مشاغل عبارتند از:

  • دستیابی به درآمدهای قابل توجه بدون نیاز به سرمایه‌گذاری‌های کلان
  • آزادی شغلی و بدون محدودیت
  • درآمد نامحدود و عدم وابستگی به مکان و زمان
  • بازاریابی مقرون به صرفه
  • امکان شروع به کار بدون نیاز به دفتر کار یا فروشگاه
  • عدم نیاز به مجوز در مراحل آغازین کار
  • قابلیت راه‌اندازی سریع و درآمدزایی زود هنگام

ایده‌های پول‌ساز  و موفق کسب و کار اینترنتی با کمترین سرمایه

حال که دانستید چرا در این مطلب راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی را پیشنهاد کرده‌ایم، نوبت به آن می‌رسد که چند مورد از بهترین ایده‌های کسب و کار جدید و پرسود در دنیا و همچنین ایران را معرفی کنیم.

ممکن است در حالی به مطالعه این مقاله مشغول باشید که به خاطر تغییر شغل، خانه دار بودن، گذراندن دوران دانشجویی یا تحصیل و هر علت دیگری، سرمایه ای اندک برای شروع یک کسب و کار اینترنتی دارید. از طرفی علاقمند به حوزه دیجیتال و دنیای اینترنت هم هستید و این دو موضوع در تضاد با هم، موجب تشویش خاطر شما شده اند.

پیش از آنکه تعدادی از کسب و کارهای جدید در دنیا را بیان کنیم، به این نکته مهم توجه داشته باشید که نداشتن سرمایه و یا کمبود آن، هیچ گاه مانعی برای راه‌اندازی یک شغل اینترنتی پولساز نخواهد بود. به ایده‌های زیر دقت کنید و از آن ها برای شروع الهام بگیرید.

کسب درآمد از طریق آموزش

یکی از راه‌های فوق‌العاده و پرسود در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، آموزش است. شاید برایتان عجیب باشد، اما در سراسر دنیا آموزش‌های آنلاین جزو مشاغل پردرآمد محسوب می‌شوند و افرادی هستند که از این راه به صورت ماهانه به درآمد 100 میلیون به بالا رسیده‌اند.

برای ورود به این حوزه، فقط کافی است در یک زمینه تخصص داشته باشید. مهم نیست علم و تخصص شما در چه حوزه‌ای است، بلکه دانش شما در هر زمینه‎‌ای که باشد، مخاطبین خاص خود را دارد. برای شروع کار، لازم است یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید و به مدت 6 ماه مطالب مفید و رایگان را در آن بارگذاری کنید.

پس از گذر از این مرحله، زمانی که بازدید سایت افزایش پیدا کرد، کم کم به سراغ ساخت دوره‌های ویدئویی، کتاب و آموزش‌های صوتی بروید و آن‌ها را برای فروش در وب‌سایتتان قرار دهید. به یاد داشته باشید، برای کسب درآمد از این طریق باید اطلاعات لازم درمورد تکنیک‌های درآمدزایی از اینترنت را به دست آورید.

آموزش یکی از کسب و کارهای جدیدی است که در دنیا افراد زیادی به آن روی آورده‌اند، پس تا دیر نشده همین امروز وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید و تخصص خود را آموزش دهید!

کسب و کارهای جدید و پرسود در دنیا و ایران

کسب درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش : یکی از بی‌دردسرترین کسب و کارهای جدید در دنیا و ایران

یکی از آسان‌ترین و بدون چالش‌ترین کسب و کارهای جدید در دنیا، همکاری در فروش یا affiliate marketing است. اگر شما بتوانید بازدید وب‌سایت خود را بالا ببرید، قادر خواهید بود با کسب و کارهایی که امکان همکاری در فروش محصولاتشان وجود دارد، همکاری کنید و به ازای فروش کالاهای آنان، پورسانت دریافت کنید.

یکی از روش‌های موثر موفقیت در این نوع کسب و کار، نوشتن یک مطلب جامع درمورد حوزه کاری وب‌سایتی که قصد همکاری با آن را دارید، است. شما می‌توانید در این مقاله، به صورت نامحسوس به سایت موردنظر لینک دهید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید. یکی از معروف‌ترین سیستم‌های همکاری در فروش در داخل کشور، وب‌سایت دیجی‌کالا است که می‌توانید با آن همکاری کرده و درآمد کسب کنید.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

فریلنسر شوید!

یکی دیگر از ایده‌های راحت و بی‌دردسر کسب و کارهای اینترنتی، فریلنسر شدن است. کسب و کار آنلاین به صورت آزادکاری یا همان فریلنسری، روشی است که در آن می‌توانید بدون هیچ سرمایه‌ای تخصص خود را به کار بگیرید و به درآمد برسید. بسیاری از افراد هستند که تمایل دارند برای خودشان کار کنند، برای چنین کسانی فریلنسر شدن بهترین گزینه ممکن است.

در این نوع کسب و کارها شما می‌توانید در قبال پروژه‌ای که برای مشتریانتان انجام می‌دهید، باتوجه به میزان تجربه کاریتان، قیمت موردنظرتان را پیشنهاد دهید و دستمزد بگیرید. سایت داخلی پونیشا و سایت خارجی fiverr به شما کمک می‌کند تا بتوانید تخصصتان را عرضه کنید و مشتریان خود را بیابید.

ادمین سایت و کانال : یکی از بهترین کسب و کارهای خانگی در دنیا

اگر تخصص لازم در زمینه وب و شبکه‌های اجتماعی دارید، می‌توانید به وسیله مدیریت سایت‌ها و یا کانال‌های موجود در انواع شبکه‌های اجتماعی درآمد داشته باشید. مدیریت کانال در شبکه‌های مجازی معمولا کار ساده و بی‌دردسری است، اما باید تخصص کافی در این زمینه را داشته باشید. برای آن که مدیریت سایت‌های مختلف را به دست بگیرید، باید دارای تجربه و نمونه کارهای متفاوت باشید تا صاحب وب‌سایت بتواند به شما اعتماد کند و مدیریت سایت خود را به شما بسپارد.

ایده های کسب و کار پولساز در دنیا و ایران

راه‌اندازی پیج یا کانال‌های جذاب

اگر فکر می‌کنید که خلاقیت و هنر لازم برای راه انداختن یک کانال یا پیج جذاب در شبکه‌های اجتماعی را دارید، از همین امروز دست به کار شوید و از هنرتان به درآمد برسید. کم کم و به مرور زمان افراد بیشتری توجهشان به محتوایی که شما با خلاقیتتان تولید کرده‌اید، جلب می‌شود و تعداد دنبال کنندگانتان بالا می‌رود. پس از آن می‌توانید با پذیرش تبلیغات سایر کسب و کارها، درآمد خوبی داشته باشید.

تولید محتوای متنی

اگر نیم نگاهی به اهمیت و ارزش محتوا در بقاء شرکت‌ها و استارتاپ ها بیاندازید، متوجه می‌شوید در این زمینه هم درآمد خوبی وجود دارد و هم فرصت های شغلی متعدد. در ژانویه 2018 اعلام شد که بیش از 1میلیارد و 800 میلیون وب‌سایت در اینترنت، در حال فعالیت هستند. حالا تصور کنید که این همه وب‌سایت بدون محتوا، باز هم می‎‌توانند به حیات خود ادامه دهند؟

تولید محتوا، در واقع نوعی خلق محتوای متنی است که با استفاده از تکنیک‌های سئو، باعث می‌شود، وب سایت‌ها در اولین نتایج جستجوی کاربران در گوگل نمایش داده شوند.

حتما بخوانید : سئو چیست؟

تولید محتوای متنی و درامدزایی

جمع بندی

یکی از مشکلاتی که اکثر افراد و به ویژه جوانان برای راه‌اندازی کسب و کار موردعلاقه‌شان با آن روبرو هستند، عدم وجود سرمایه لازم است. همان‌طور که می‌دانید، اگر بخواهید در دنیای واقعی یک کسب و کار راه بیندازید، مجبور به صرف هزینه‌های زیادی برای اجاره محل کار، حقوق کارمندان و… خواهید بود.

در این مقاله به این نکته اشاره کردیم که برای خلاص شدن از هزینه‌های زیاد، می‌توانید در بستر اینترنت به سراغ شغل موردعلاقه خود بروید. همچنین به چند مورد از بهترین کسب و کارهای جدید در دنیا اشاره کردیم. با استفاده از این ایده‌های پولساز و اضافه کردن چاشنی خلاقیت به آن‌ها، مطمئن باشید که به مرور زمان کسب و کارتان رونق می‌گیرد و به آنچه که می‌خواهید، خواهید رسید.

 

4/5 - (2 امتیاز)

خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم:

پرسش و پاسخ، نظر

سوال یا نظری دارید؟ بنویسید و ارسال کنید.

طراحی شده توسط تیم توسعه و طراحی آرنیکاوب
×