خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

کسب و کارهای آنلاین پر درآمد داخلی

در این مقاله می خواهیم درباره کسب و کارهای آنلاین پر درآمد داخلی که امکان گسترش و پیشرفت در آن ها هنوز بسیار است. توضیحاتی به شما کاربرانی که قصد شروع کسب و کار آنلاین خود را دارند بدهیم.

منظور از کسب و کار آنلاین چیست؟

قبل از آن که شما را با ایده‌های کسب و کار آنلاین آشنا کنیم، لازم دانستیم تا درمورد مشاغل اینترنتی به اختصار توضیحاتی ارائه دهیم. با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش اینترنت، فرصت‌های زیادی برای افراد جامعه پدید آمد تا با کمک آن‌ها بتوانند کسب و کار موردنظرشان را راه‌اندازی کنند و به درآمد برسند. متخصصان کسب و کارهای آنلاین بر این باورند که دنیای وب به منزله معدن طلاست! به بیانی دیگر، اگر اصول کسب درآمد از این فضا را به خوبی یاد بگیرید و با ایده‌های نوین و بکر وارد این عرصه شوید، خیلی راحت قادر خواهید بود به درآمدهای قابل توجه برسید.

به احتمال زیاد تاکنون با وبسایت‌های زیادی آشنا شده‌اید که توانسته‌اند به درآمدهای بالا برسند و یا کانال‌ها و پیج‌های گوناگونی را می‌شناسید که فروش بالایی دارند. برای داشتن یک کسب و کار آنلاین، اصلا نیازی به انجام کارهای خارق‌العاده نیست! بلکه فقط کافیست با ایده‌ای نو، همان کسب و کارهای موجود را به طرزی جذاب‌تر به مخاطبتان عرضه کنید. در ادامه این مقاله، قصد داریم شما را با پردرآمدترین و پرطرفدارترین کسب و کارهای آنلاین آشنا کنیم.

شناخت کسب و کارهای آنلاین پر درآمد داخلی

شناخت کسب و کار های آنلاین پر درآمد داخلی

۱فروشگاه اینترنتی

از مشهورترین دسته بندی ها در کسب و کارهای آنلاین در ایران فروشگاه اینترنتی است. لازمه ی این نوع کسب و کار های آنلاین خدمات یا محصولاتی از سوی شما برای ارائه و فروش است.دیجی کالا نمونه ای موفق از این نوع کسب و کار است.

اگر از این می ترسید که نتوانید در این حوضه از دیجی کالا یا بامیلو جلو بزنید و حتی معروف تر شوید، ترستان را کنار بگذارید و روش خود را عوض کنید. می توانید با تمرکز کردن روی یک محصول خاص مثل کفش و وارد کردن برندهای مشهور، کسب و کار آنلاین خود را به یک فروشگاه تخصصی تبدیل کنید و این گونه برنده ی رقابت باشید..

برای آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی و آنلاین میتوانید از لینک زیر اقدام کنید:

آموزش راه اندازی کسب و کار آنلاین و اینترنتی

آموزش راه اندازی کسب و کار آنلاین و اینترنتی

۲کسب و کارهای B2B

بخش دیگری از کسب و کار آنلاین بخش business 2 business  می باشد. به طوری که تجارت میان دو بخش از بازار صورت می گیرد. برای مثال سایت تخفیفان نمونه ای موفق از آن است.

این نوع کسب و کارهای آنلاین که خود تسهیل کننده خدمات و محصولات کسب و کاری دیگر برای بازار یا مردم است دارای طرفداران زیادی است. رقبا در این بخش از کسب و کارهای آنلاین هم زیاد هستند اما همیشه می توانید با تزریق مقداری خلاقیت به عملکرد خود برترین باشید. نمونه های موفق این دسته بندی تخفیفان ، نت برگ، کلیک یاب و … هستند.

۳دانلود

امروزه سایت های دانلود فایل های متفاوت در ایران بسیار پربازدید شده اند و می توانند به راحتی از  طریق تبلیغات کسب درآمد کنند و یا حتی با فروش نرم افزار و فایل‌های خاص درآمد خود را بیشتر کنند. کافیست پرطرفدارترین ها را بیابید تا موفق شوید. سایت های پی سی دانلود و میهن دانلود نمونه هایی از این نوع کسب و کارهای آنلاین هستند.

۴خبری و سرگرمی

شرط مهم کسب و کارهای آنلاین پربازدید بودن وب سایت آن کسب و کارهای آنلاین است. نگاهی به سایت های برتر ایران از نظر بازدیدکننده در سایت الکسا بیندازید. متوجه می شوید سایت هایی با محتوای خبری و سرگرمی دارای رتبه های عالی هستند.

هرچند این نوع کسب و کار آنلاین نیازمند سرمایه ی اولیه ی زیادی است زیرا رقبا با صرف هزینه و زمان زیادی به جایگاه خود رسیده اند. اما راه حل شما شروع فعالیت در زمینه ای خاص است که بعد از عملکردی با کیفیت و یافتن مشتری های خود می توانید سایت خود را گسترش دهید.

ورزش سه ، فارس نیوز ، عصرایران ، آفتاب و خبرآنلاین از بهترین ها در این زمینه هستند. مدل درآمدی این کسب و کارهای آنلاین نیز به صورت تبلیغات است که شامل نمایش بنر و آگهی، لینک و درج رپرتاژ می‌شود.

کسب و کار های آنلاین پربازدید

۵آموزش و اطلاعات محور

اگر می خواهید بدون نیاز به سرمایه و نیروی انسانی کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید به شما زمینه ی آموزش را پیشنهاد می کنیم. در این بخش سرمایه ی شما اطلاعات شماست که طرفداران و خواهان زیادی دارد مهم نیست اطلاعات شما در چه زمینه ای باشد می توانید ورزش، حیوانات، آشپزی، فشن، موسیقی و یا زمینه ای تخصصی تر را برگزینید. قطعا در این بازار بزرگ افرادی هستند که مشتاقانه حاضرند اطلاعاتتان را از شما بخرند و این گونه سود بالایی به سوی شما سرازیر می شود. اگر دنبال راهی برای شروع کسب و کار آنلاین هستید اما سرمایه ی اولیه ندارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، راه اندازی یک وبسایت آموزش و اطلاعات محور از بهترین روش ها برای شماست.

۶تبلیغات ، نیازمندی ها

محصولات و خدمات نیاز به معرفی شدن دارند و مخاطبان نیاز به منبعی از اطلاعات محصولات مورد علاقه. درواقع تبلیغات این وظیفه را بر عهده دارند. حال اگر میخواهید کسب و کاری آنلاین با گردش مالی فوق العاده داشته باشید. می توانید آگهی های تبلیغاتی را در سایت پر بازدید و دارای سیستم آگهی مدرن خود قرار دهید تا مشتری آن ها را ببیند. در سایت هایی که هم اکنون در این زمینه در حال رقابت هستند شیپور، دیوار و…

این مدل کسب و کار اینترنتی نیاز به دانش فنی بالا ، متخصص کسب و کار و مهم تر از همه ایده خوب در این زمینه ، چرا که فضای کار در این دسته بندی به شدت رقابتی است.

آگهی های تبلیغاتی در سایت های پر بازدید

 

۷شبکه‌های اجتماعی و خدمات وبلاگ

شبکه های اجتماعی و سایت های وبلاگ دهی نیز امروزه از پر درآمدترین ها هستند. سایت های بلاگفا، میهن بلاگ و  شبکه های اجتماعی چون آپارات دارای طرفداران زیادی هستند. هرچند با یک ایده خاص و خلاقانه می توانید آن ها را پشت سر بگذارید. تنها باید صبور باشید چون دست یافتن به موفقیت در این نوع کسب و کار آنلاین کمی زمان بر است.

در این مقاله مقاله مزایا و معایب کسب و کار آنلاین در زمینه های مختلف را سنجیدیم. موضوعی که از اهمیت بالاتری برخوردار است وجود فضای رقابتی شدیدی و اختصاص بخشی از بازار برای کسب و کار آنلاین است. اگر توانایی خود را در همه ی زمینه ها و نکات مثبت و منفی را از همه ی جوانب بسنجید و خلاقیت و ایده ها نو را در کارتان بالا ببرید قطعا موفق خواهید شد. صبوری و برداشتن گام های موفق شما را به برترین بودن نزدیک می کند.

8- تولید محتوا

امروزه یکی از مهم‌ترین اموری که هر کسب و کار برای پیشرفت و رسیدن به موفقیت به آن نیاز دارد، تولید محتوا است. تولید محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و… جزو روش‌های کسب درآمد آنلاین هستند. از آنجایی که در دنیای امروز تولید محتوا یک کار تخصصی محسوب می‌شود، هرکسی نمی‌تواند در این حوزه فعالیت داشته باشد و بدون شک نیاز به کسب مهارت دارد. بنابراین اگر فکر می‌کنید که توانایی و تخصص لازم برای تولید محتوا را دارید و یا اگر علاقمند به فعالیت در این حوزه هستید، این شغل می‌تواند شما را به اهدافتان برساند.

9- فریلنسر باشید

آزادکاری یا فریلنسری به مشاغلی گفته می‌شود که در آن نیازی به هیچ سرمایه خاصی نیست و برای ورود به این عرصه، تنها کافیست در یک حوزه تخصص و ابزار لازم آن را داشته باشید. بسیاری از فریلنسرها بدون داشتن وبسایت، برای سایر مشاغل کار می‌کنند و درآمد دارند. شما می‌توانید با هر تخصص و مهارتی که دارید، در خانه خود شاغل باشید و به صورت اینترنتی کسب درآمد کنید. به عنوان مثال اگر شما یک برنامه نویس یا یک طراح سایت کاربلد هستید، می‎توانید با مراجعه به سایت‌هایی مانند پونیشا پروژه‌هایی که در آنجا موجود هستند را بپذیرید و در ازای انجام آن‌ها دستمزد دریافت کنید.

کسب درآمد فریلنسرها

10- طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن به 2 شکل می‌تواند سبب درآمدزایی شود. روش اول زمانی است که شما به طور کامل این مهارت را به دست آورده‌اید و به عنوان طراح در این حوزه فعالیت می‌کنید. از این طریق شما می‌توانید به صورت نیروی ثابت یک شرکت به شکل حضوری یا دورکاری در تخصص خود فعالیت کنید. شکل دوم درآمدزایی آن به این صورت است که یک برنامه باکیفیت را طراحی کرده و آن را به فروش برسانید. به عنوان مثال طراحان اپلیکیشن (آمیرزا) به دلیل خلاقیتی که در پروژه خود داشته‌اند تا الان موفق شدند توجه بیش از 2 میلیون کاربر را به خود جلب کنند. وجود این حجم از طرفدار در یک برنامه به معنای درآمد چندین میلیونی در روز است!

11- خرید و فروش دامنه

منظور از دامنه، همان اسم وبسایت است که برای معرفی سایت از آن استفاده می‌شود. شما می‌توانید با خرید دامنه‌هایی با نام‌های خاص و فروش آن‌ها به متقاضیانشان، به درآمد قابل توجهی برسید. لازم به ذکر است که در خرید دامنه باید به نام آن و ویژگی‌های یک دامنه خوب توجه لازم را داشته باشید تا بعدها بتوانید آن را با قیمت‌های مطلوب بفروشید.

در مقاله های دیگر و مرتبط با آموزش کسب و کار آنلاین می توانید موارد مهم تری درباره راه اندازی کسب و کار آنلاین فرا بگیرید.

به این صفحه امتیاز دهید.

خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم:

پرسش و پاسخ، نظر

سوال یا نظری دارید؟ بنویسید و ارسال کنید.

طراحی شده توسط تیم توسعه و طراحی آرنیکاوب
×