خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

معرفی افزونه های رایگان اسلایدشو در وردپرس

در این پست می خواهیم افزونه‌های رایگان اسلایدشو که وردپرس به رایگان در اختیار کاربران خود می‌گذارد را به شما معرفی کنیم.

افزونه Meta Slider

 افزونه Meta Slider به راحتی قابل استفاده برای کاربران وردپرس می‌باشد که علاوه بر این که ریسپانسیو می‌باشد از لحاظ سئو هم تمامی اصول در آن رعایت شده است.

افزونه Meta Slider

افزونه Cyclone Slider 2

افزونه Cyclone Slider 2 از آن دسته افزونه‌های اسلایدشو می‌باشد که از رابط کاربری بسیار قوی بهره می‌برد و در راستای ویژگی‌های وردپرس ساخته شده است. این افزونه بخش‌هایی برای نوشتن متن مورد نظر و آپلود عکس‌های منتخب شما را داراست.

افزونه Cyclone Slider 2

افزونه  Soliloquy Slider

این افزونه جزء برترین اسلایدشو‌های واکنش‌گرای وردپرس می‌باشد که توسط Mark Jaquith که سرپرست دولوپر‌های وردپرس می‌باشد، کد شده است و راحت‌ترین و امن‌ترین افزونه اسلایدشو می‌باشد که کدهای کاملا اصلولی را دارد.

افزونه Soliloquy Slider

 

افزونه Portfolio Slideshow

افزونه Portfolio Slideshow، افزونه‌ای بسیار تمیز و واکنش‌گرا که به خاطر طراحی جالب و تمام صفحه بودن به هر پوسته‌ای در وردپرس می‌آید.

افزونه Portfolio Slideshow

افزونه 3 Smart Slider

از بین گزینه‌هایی که به منظور معرفی افزونه های رایگان اسلایدشو در وردپرس برگزیده‌ایم، یکی از محبوب‌ترین آن‌ها افزونه 3 Smart Slider است. محبوبیت این افزونه به قدری است که بیش از 300000 نصب فعال دارد در هر ماه حدود 15000 نصب جدید نیز به این مقدار اضافه می‌شود.

شما با استفاده از این افزونه می‌توانید یک اسلایدر زیبا و خاص را بدون نیاز به ارتقا، ایجاد کنید. از دیگر ویژگی‌های مثبت آن این است که برخلاف سایر افزونه‌های شبیه به 3 Smart Slider، لایه‌ها نیز به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار داده می‌شود.

این افزونه دارای دو مد بصری برای ساخت اسلایدرها است، که یکی از آن‌ها شامل مد محتوا  (content)و دیگری شامل مد بوم (canvas) است. این خاصیت سبب برتری 3 Smart Slider بر سایر رقبای خود شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جالب این ابزار، توانایی استخراج محتوای پویا از منابعی مانند: نوشته‌های وردپرس، محصولات ووکامرس، اینستاگرام، یوتیوب، پینترست و… می‌باشد. استفاده از این افزونه به صورت رایگان هرچند که نیازهای شما درطراحی اسلایدر را رفع می‌کند، اما قابلیت ارتقا دارد و با خرید نسخه پرمیوم آن نیز می‌توانید به مزایای بی‌نظیر دیگری از این ابزار دست پیدا کنید.

علاوه بر آنچه که گفته شد، سایر ویژگی‌های 3 Smart Slider عبارتند از:

  • سرعت مطلوب
  • کاربر پسند و بهینه سازی شده از نظر عملکرد
  • غنی از ویژگی‌های کاربردی

افزونه 3 Smart Slider وردپرس

 افزونه Master Slider

Master Slider یکی دیگر از افزونه‌های پرکاربرد اسلایدشو است که به صورت رایگان و پرمیوم عرضه می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب این افزونه، گزینه تاچ آن است؛ به این معنی که قابلیت اجرای اسلایدر در تبلت و تلفن همراه برای کاربران وجود دارد. هرچند که این ویژگی در سایر افزونه‌های وردپرسی نیز دیده می‌شود، اما در این افزونه تمرکزی خاص بر روی این موضوع صورت گرفته است. برخی دیگر از مزایای Master Slider به شرح زیر است:

  • ارائه بیش از 70 قالب آماده اسلایدر
  • دارا بودن کنترل درون ساخته برای کمک به تنظیم عناصر
  • داشتن گزینه ساخت اسلایدر با استفاده از هر نوع نوشته
  • قابلیت ادغام با افزونه ووکامرس به منظور ساخت اسلایدر محصولات

افزونه Nivo Slider

Nivo Slider جزو آن دسته از افزونه‌هایی است که توسط توسعه دهندگان و تیم ThemeIsle ساخته شده است. این ابزار از شورت کد به منظور نمایش اسلایدرها استفاده می‌کند. از جمله مزیت‌های استفاده از این افزونه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تنظیم اندازه اسلایدر
  • کنترل و تنظیم سرعت انیمیشن
  • پیکان‌های ناوبری
  • سرعت مطلوب در عملکرد
  • ایجاد امکان ساخت اسلایدر با افکت‌های زیبا به تعداد نامحدود
  • سازگاری با تمامی ورژن‌های مرورگر فعلی

سخن پایانی

اسلایدرها تصاویری هستند که معمولا به منظور جلب توجه هر چه بیشتر کاربر و اطلاع رسانی از آخرین اخبار، خدمات و محصولات در صفحه اصلی اکثر سایت‌ها دیده می‌شوند. در این مطلب که به معرفی افزونه های رایگان اسلایدشو در وردپرس پرداخته شد، سعی کردیم تا چند مورد از محبوب‌ترین افزونه‌ها را به شما معرفی کنیم. اگر هنوز در مورد افزونه انتخابی خود مطمئن نیستید، می‌توانید به نسخه دموی هریک از آن‌ها مراجعه کرده و به طور کامل با ویژگی هر یک از آنان آشنا شوید.

خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم:

پرسش و پاسخ، نظر

سوال یا نظری دارید؟ بنویسید و ارسال کنید.

طراحی شده توسط تیم توسعه و طراحی آرنیکاوب
×