خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

سفارش طراحی و ساخت سایت فروشگاهی بهینه و حرفه‌ای

 

کم کم باید با فروش به صورت حضوری خداحافظی کرد و قدم در دنیای دیجیتال گذاشت. اهمیت این موضوع با توجه به شرایط و اتفاقات سال های اخیر به قدری افزایش پیدا کرده که لحظه‌ای درنگ ممکن است شما را از این قافله برای همیشه عقب بندازد. امکان فروش به جامعه‌ای بزرگ تر و دلخواه، چند برابر شدن فروش و کاهش هزینه ها نسبت به نوع حضوری و… از جمله مهم ترین مزایای داشتن یک فروشگاه اینترنتی است. شرکت طراحی سایت آرنیکاوب با تکیه بر سال ها تجربه و تیمی متخصص، سفارش طراحی سایت فروشگاهی شما را به عهده می‌گیرد و در این مسیر برای رسیدن به فروش بالا راهکار ها و مشاوره های خوبی ارائه می‌دهد.

اگر آماده هستید و کاملا نسبت به سایت فروشگاهی خود و امکانات مدنظرتان آگاهی دارید، می‌توانید سفارش خود را از طریق فرم سفارش طراحی سایت ثبت کنید. در غیر اینصورت بهتر است قبل از هرچیز در این زمینه با متخصصان مشورت کنید. برای این منظور روی تصویر پایین کلیک کنید تا به صفحه مدنظر هدایت شوید. مشاوران به همه‌ی ابهامات و پرسش‌های شما در زمینه راه‌اندازی سایت فروشگاهی‌تان با صبر و حوصله پاسخ خواهند داد.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه آنلاین یا اینترنتی به فروشگاهی گفته می‌شود که تحت وب و یا به‌صورت نرم افزار است که مکانی برای عرضه‌ی محصولات شما است. مشتریان با مراجعه به فروشگاه آنلاین خرید خودشان را انجام می‌دهند و شما با تجربه‌ای خوب برای آن‌ها بدون هزینه رفت و آمد برای نیروی انسانی با بالا‌ترین کیفیت و کارایی کالای خودتان را به مشتری معرفی کردید و به فروش می‌رسانید.

طراحی فروشگاه اینترنتی

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

اگر تا حالا دقت کرده باشید، اکثر مواقع قصد داریم کالایی را خریداری کنیم، ولی وقت آن را نداریم که به بازار سر بزنیم یا به عبارتی اصلا نمی‌دانیم کجا باید مراجعه کنیم. بستر اینترنت و وب این مشکل را برای ما حل کرده است که خیلی راحت می‌توانیم به یک سایت فروشگاهی سر بزنیم و از قیمت‌ها و کالاهای موجود آگاه شویم و حتی اینترنتی خرید کنیم و  آن را برای ما ارسال کنند. به این طریق شما می‌توانید دست بالا در مقابل رقبایتان در بازار داشته باشید زیرا شما در دسترس مشتری هستید اما رقبایتان شاید نباشند.

در حوزه‌ی بازاریابی و فروش همیشه شاهد این هستیم که متخصصان این حوزه معتقدند که بازار هدف مهم‌ترین جزء برای اجرای برنامه‌های بازاریابی می‌باشد و کانال توزیع نقش موثری در فروش دارد. یک فروشگاه آنلاین که می‌تواند به مشتری‌های ما ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل سرویس بدهد نه تنها بازار هدف ما را  گسترش می‌دهد بلکه باعث می‌شود کسب و کار ما روز به روز پله‌های رشد خود را  طی بکند. به بیان ساده‌تر وقتی شما خواب هستید هم پول در میاورید و لازم نیست در فروشگاهتان را صبح به صبح باز کنید و تا پاسی از شب در آن‌جا بمانید به انتظار مشتری. پس چه بهتر که همین حالا سفارش طراحی سایت فروشگاهی خود را ثبت کنید و وقت را تلف نکنید!

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

ویژگی‌های یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای چیست؟

  1. ۱. ارائه خدمات مناسب به مشتری و انسجام در ارائه خدمات،‌ قیمت کالاها و توضیحات اضافی.
  2. رنج گسترده ای از کالاها با اشکال گوناگون و قیمت‌های متفاوت می‌تواند در ویترین فروشگاهی شما قرار بگیرد.
  3. یک سیستم پرداخت اینترنتی که کمک می‌کند به مشتری‌های شما و خطاهای انسانی را از بین می‌برد و مجبور نیستید هزینه‌های زیادی صرف کنترل‌های داخلی بکنید، چرا که شما یک فروشگاه آنلاین دارید.
  4.  همیشه برای یک صاحب کسب و کار آمار فروش در یک روز حائز اهمیت بوده و با یک سیستم الکترونیکی شما خواهید فهمید در روز چه مقدار فروش داشته‌اید و مشتریان شما در چه ساعاتی علاقمند به خرید هستند.
  5. شما با یک فروشگاه آنلاین می‌توانید مشتری‌های بالقوه و بالفعل را تشخیص بدهید.
  6. مشتریان ثابت شما صاحب پرتال به‌خصوص خودشان می‌شوند و شما می‌توانید برایشان از مابقی مشتریان تعرفه‌های خاصی در نظر بگیرید و آن‌ها را از تخفیفات و ترفیعات فروش جدید مطلع کنید.
  7. فروشگاه شما ۲۴ ساعت فعال است حتی در روزهای تعطیل.
  8. فروشگاه اینترنتی محدود به مکان نیست. شما در تمام تلفن‌های مشتریانتان در دسترسشان هستید.
  9. خریدار می‌تواند ساعت‌ها در فروشگاه آنلاین شما حضور و مشغول رصد کالاها و مقایسه باشد.
  10. در یک فروشگاه آنلاین حق انتخاب بیشتری برای خرید مشتری ما خواهد بود.
  11. تحویل کالا خریداری شده درب منزل.
  12. ابزار تبلیغی اثر گذار در جهت فروش و عرضه کالاهای ما.
  13. کاهش هزینه هایی نظیر اجاره محل،‌ فروشنده،‌ آب،‌ برق، گاز، انبار،‌ خواب سرمایه و غیره با مقایسه نسبت به یک کسب کار سنتی.
سفارش طراحی سایت فروشگاهی

مدل‌های مختلف فروشگاه های اینترنتی

در فروشگاه‌های اینترنتی کالا و خدمات به صورت دسته‌بندی شده است تا کاربران با کلیک بر روی هر کدام محصولی که می‌خواهند را انتخاب کنند. برای درک بهتر مفهوم‌های تجارت الکترونیک بسیار اهمیت دارد که اهداف دسته‌بندی مدل‌های فروشگاه آنلاین را بشناسیم.

دو ویژگی مهم تاثیرگذار در طراحی دسته‌بندی فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد که شامل: انواع کالاهای موجود برای فروش و ماهیت طرفین معامله می‌باشد. دسته‌بندی فروشگاه‌ها بر اساس انواع کالاهای فروشی شامل موارد زیر می‌باشد:

  • کالاهای فروشی در فروشگاه اینترنتی شامل کالاهای عادی (کتاب ها، ابزارها، اثاثیه منزل، مایحتاج و…).
  • کالاهای دیجیتال (نرم‌افزارها، کتاب‌های الکترونیک، موسیقی، تصاویر، ویدئو و…).
  • ارائه خدمت‌های مانند فروش بلیط، بیمه و… .
امکانات فروشگاه اینترنتی

به این دلیل این دسته‌بندی بسیار مهم است که تحلیل‌گرها از انواع مدل‌های تجارت و انواع مدل‌های مالی تجارت مطلع می‌شوند. دسته‌بندی فروشگاه اینترنتی بر اساس شخصیت دو طرف معامله انجام می‌شود. تجار و مشتری‌ها دو طرف اصلی در تجارت الکترونیک می‌باشند، که بر این اساس ۴ مدل فروشگاه اینترنتی وجود دارد که در ادامه به توضیح هر کدام می‌پردازیم.

فروشگاه اینترنتی  B2B

B2B کوتاه شده عبارت (business to business) به معنی فروش محصولات و ارائه خدمات یک شرکت به شرکت دیگر می‌باشد. در این مدل از تجارت هر دو طرف یعنی هم خریدار هم مشتری تاجر هستند پس این تجارت ممکن است خیلی بزرگ باشد. از آن جایی که می‌دانیم مشتریان محصول ها و خدمات را صرفا به خاطر قیمت آن‌ها انتخاب نمی‌کنند بلکه عواملی مانند محبوبیت، وضعیت و… را در خرید در نظر می‌گیرند اما در بازاریابی B2B مشتریان فقط قیمت و سودی که از خرید محصول یا ارائه آن خدمت به دست می آورند برایشان حائز  اهمیت می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی B2C

فروشگاه آنلاین B2C متداول‌ترین مدل فروشگاه آنلاین می‌باشد. یعنی تجارت به مصرف کننده که در واقع فروش محصول یا ارائه خدمات یک شرکت به مشتریان می‌باشد. B2C کوتاه شده عبارت (Business to Consumer) به معنی «ارتباط بین خریدار و کسب و کار» می‌باشد. طراحی این فروشگاه‌ها به نوعی می‌باشد که در ابتدا باعث جلب توجه بازدیدکننده سایت و در نهایت خرید او می‌شود. بازاریابان موفق فعال در حوزه‌ی B2C فعالیت‌هایی را جهت ارتباط با ذهنیت و طرز تفکر مصرف کننده انجام می‌دهند. این بازاریابان از طریق تبلیغات، بازاریابی مستقیم و بازاریابی اینترنتی، تلاش می‌کنند تا حدّ امکان بازدیدکنندگان فروشگاه‌ها را به خریداران تبدیل کنند.

انواع فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی C2C

C2C کوتاه شده عبارت (business to Consumer) است و به معنی تجارت مصرف‌کننده با مصرف‌کننده است. در واقع این یک مدل کسب ‌و کار می‌باشد که محیط را برای تجارت آسان بین مشتری‌های خود با یکدیگر فراهم کرده‌است. سایت‌های C2C درآمد خودشان را از هزینه‌‌های دریافتی از فروشنده‌ها برای قرار دادن لیست اقلام فروش، تبلیغات و معامله‌ها به دست می‌آورند. زمانی که به این مدل از تجارت الکترونیک فکر می‌کنیم ناخودآگاه eBay.com به ذهنمان می‌رسد؛ چرا که پر طرفدارترین برنامه‌ای است که به مشتری‌ها این امکان  را می‌دهد که اجناسشان را به مشتریان دیگر بفروشند. در ایران سایت دیوار یکی از این مدل کسب وکار می‌باشد.

 فروشگاه اینترنتی C2B

C2B کوتاه شده عبارت (Customer to Business) است و به معنی تجارت مصرف‌کننده با یک شرکت و کسب و کار می‌باشد. این مدل نسبت به سایر مدل‌های دیگر کم‌تر مورد توجه قرار گرفته است. در این مدل افرادی که محصول و یا خدماتی برای فروش دارند و آن را به مشاغل و کسب وکار‌های دیگر می‌فروشند.

خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی آرنیکاوب

ما تلاش داریم فروشگاه اینترنتی شما یکی از بهترین سایت‌های فروش محصولات و خدمات در موتور جستجوگر گوگل باشد. برای داشتن فروشگاه اینترنتی نیاز به رعایت اصول کلی و مهم است. با انجام این کارها می‌توانید سایت خود را برای همیشه در ذهن مخاطبین خود ثبت کنید.

  • تعریف بی نهایت محصول و خدمات، دسته بندی محصولات به همراه ویژگی‌های آن.
  • مفهوم انواع فیلترهای جستجو پیشرفته بر روی محصولات.
  • تعریف انواع حمل و نقل و ارسال کالا به مشتری برای محصولات فیزیکی.
  • انواع روش‌های پرداخت: پرداخت از طریق اتصال به درگاه بانکی، پرداخت در محل.
  • ایجاد پروفایل کاربری برای مشتریان و ارائه مشاهده و وضعیت سفارش.
  • قابلیت قراردادن تخفیف‌های ویژه برای محصولات فیزیکی و دانلودی.
  • سایتی کاملاً واکنشگرا و رسپانسیو.
  • امکان اتصال به شبکه‌های مختلف اجتماعی.
  • دارای امنیت بالا برای جلوگیری از هک شدن و یا اسپم شدن سایت.
  • معرفی در گوگل و دارای رتبه بالا در موتورهای جستجو.
  • پشتیبانی و ارائه خدمات 24 ساعته به مشتریان و… .
طراحی فروشگاه اینترنتی-آرنیکاوب

با سفارش طراحی سایت فروشگاهی خود به آرنیکاوب، کسب و کار خود را در فضای دیجیتال گسترش دهید

ما در آرنیکاوب مهارت‌ها و تجربه‌های لازم برای ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای شایسته شما را داریم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آرنیکاوب در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، انجام آن به صورت اختصاصی بر اساس نیازهای کارفرما است. آرنیکاوب شرکتی است که با بیش از 13 سال سابقه خدمات طراحی سایت در مشهد ارائه می‌دهد و با بهره‌گیری از قوانین سئو و آنالیز سایت فروشگاهی شما طبق جدیدترین الگوریتم‌های گوگل رتبه شما را در موتورهای جستجو بالا می‌برد.

سوالات شما درباره طراحی و ساخت فروشگاه آنلاین

  • خدمات طراحی فروشگاه آنلاین آرنیکاوب شامل چه مواردی می‌شود؟

    پشتیبانی یک ساله قوی و قابل اعتماد از لحاظ فنی، کاملاHTML۵ با کد معتبر بهینه، پایین‌ترین حجم قالب با حداکثر سرعت بارگذاری، استفاده از امکانات موشن ترنزیشن برای جذابیت بصری سایت، استفاده از جدیدترین امکانات روز در برنامه نویسی، خروجی سازگار با انواع مرورگرها، نمایش بدون خطا تا حد امکان، کاملا ریسپانسیو و مشاهده صحیح در انواع موبایل‌ها و تبلت‌ها، ارائه مشاوره رایگان در خصوص بهبود وضعیت کسب و کار آنلاین، ارائه راهنمایی و مشاوره برای روش تولید محتوا در سایت، ارائه راهکارهای سئو در قالب توضیحات و فایلهای آموزشی به شما.

  • چه مدت زمانی طول می‌کشد تا سایت شما آماده شود؟

    از زمان عقد قرارداد رسمی تا پایان پروژه ۴۵ روز کاری حداقل طراحی و راه اندازی سایت فروشگاهی زمان می‌برد.

  • هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

    هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی بسته به نوع خدمات و قالب سایت تفاوت دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی خود با ما در تماس باشید. هدف ما جذب مخاطب و فروش بیشتر محصولات و خدمات شما در فروشگاه اینترتی شما است، جهت مشاوره با ما می‌توانید درخواست خود را از طریق این فرم ثبت کنید تا همکاران ما جهت ارائه مشاوره طراحی فروشگاه اینترنتی با شما تماس حاصل فرمایند.

 

هدف ما جذب مخاطب و فروش بیشتر محصولات و خدمات شما در فروشگاه اینترتی شما است، جهت مشاوره با ما می‌توانید درخواست خود را از طریق صفحه مشاوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی و سرتاسر کشور ثبت کنید تا همکاران ما جهت ارائه مشاوره طراحی فروشگاه اینترنتی با شما تماس حاصل فرمایند. همچنین درصورتی که در مورد امکانات و ملزومات سایت خود مطمئن هستید و قصد سفارش طراحی سایت فروشگاهی دارید، می‌توانید از طریق فرم سفارش طراحی سایت، درخواست خود را ثبت کنید.

 
 
5/5 - (3 امتیاز)

خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم:

پرسش و پاسخ، نظر

  1. fatima نوشته است:

    ممنون

سوال یا نظری دارید؟ بنویسید و ارسال کنید.

طراحی شده توسط تیم توسعه و طراحی آرنیکاوب
×