خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

دوره ی آموزشی دوازدهم – فروردین 94

دوازدهمین دوره آموزشی شرکت آرنیکاوب با رویکرد طراحی کاربر محور و با تدریس مدرس مجرب دوره‌های آموزشی طراحی قالب وردپرس و طراحی رابط کاربری، مصطفی پورعلی برگزار می‌شود. در این دوره به مانند دوره قبل دو نفر از همکاران عزیز ما به عنوان مربی پروژه پا به پای دانش‌پذیران آن‌ها را معرفی می‌کنند. در این دوره دانش‌پذیران به صورت تیمی فعالیت دارند که در پایان هر جلسه کار تیم‌ها مورد بررسی قرار گرفته و ایرادات آن‌ها برطرف و پیشنهاداتی برای بهبود کار به ایشان ارائه خواهد شد. همچنین نکاتی در مورد بازار کار و نحوه‌ی اعمال نظر مشتری در مورد مبحث مطرح شده بیان خواهد شد.

این مهم است که تدریس مهارت‌های وب و طراحی رابط کاربری با توجه به این‌که مقوله‌ای مهارتی-هنری است، لذا می‌بایست به خوبی هدایت شود که این کار توسط مدرسین مجرب به دانش‌پذیران عزیز در محیطی صمیمی و بیانی شفاف توضیح داده خواهد شد.

این دوره در تاریخ 29 فروردین ماه شروع می‌شود و به مدت 15 جلسه 3 ساعته است که در هر جلسه دو استراحت 10 دقیقه با پذیرایی مناسب از دانش‌پذیران محترم بعمل خواهد آمد.

جهت اطلاعات بیشتر به بخش دوره‌های آموزشی مراجعه فرمایید. در صورتی که سؤالی در مورد دوره آموزشی فروردین ماه شرکت آرنیکاوب دارید با ما در ارتباط باشید.

به این صفحه امتیاز دهید.

خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم:

پرسش و پاسخ، نظر

سوال یا نظری دارید؟ بنویسید و ارسال کنید.

طراحی شده توسط تیم توسعه و طراحی آرنیکاوب
×