خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

چگونه با راه اندازی سایت در دنیای کسب و کار بتازید

برای افزایش درآمد فقط به یک سایت خاص و مدرن نیاز دارید اما چرا؟

اولین سوالی که همیشه ذهن مخاطب را درگیر می‌کند این است که من چرا به وب‌سایت نیاز دارم؟ در دنیای امروز، داشتن وب‌سایت بخشی از هویت افراد در دنیای مجازی است. برای ارتباط مستقیم و موثر، داشتن سایت شخصی برای فروش محصول یا خدمات می‌تواند روی درآمد شما تاثیر چشمگیری داشته باشد. خواندن بعضی از موقعیت‌های افراد در دنیای واقعی، به شما دید بهتری می‌دهد که نیاز شما در کدام دسته قرار گرفته است.

چرا به وب سایت نیاز دارم؟ از زبان افراد واقعی

در ادامه با داستان برخی افراد که در حال ورود به دنیای دیجیتال و وب‌سایت هستند، آشنا می‌شوید.

سفارش طراحی سایت در آرنیکاوب

مورد اول: من هیچ شغلی ندارم، چرا باید وب‌سایت داشته باشم؟

فرض کنید شما مدتی است که از دانشگاه فارغ التحصیل شدید و به دنبال کار می‌گردید. اما بعد از مدتی که برای کارخانه‌ها، شرکت‌ها و کارفرماهای مختلف رزومه فرستادید و در آزمون‌های استخدامی و مصاحبه‌های گوناگون شغلی شرکت کردید، باز هم شغل مورد نظر و ایده آل خود را پیدا نکردید و تصمیم می‌گیرید که کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید. یکی از کارهای مؤثر در این زمینه سفارش طراحی ‌سایت برای معرفی حرفه و مهارت شماست.

مورد دوم: من صاحب چندین کارگاه شیرینی ‌پزی هستم، چرا باید وب‌سایت داشته باشم؟

فرض کنید شما یک کارگاه تولید شیرینی سنتی هستید. چندین شعبه در نقاط مختلف ایران دارید. فروش شما بسیار زیاد است اما تعداد واسطه‌های فروشنده بین شما و مشتری روز‌به‌روز بیشتر می‌شود. حالا به این مساله فکر می‌کنید، که چرا خودتان مستقیما با مشتری در ارتباط نباشید؟ چرا مشتری آدرس و شماره خودتان را نداشته باشد؟ از درگاه پرداختی کارت بانکی شما خرید نکند؟ و به طور کلی، سود حاصل از کار و انرژی شما به شکل یک جا و کامل به خودتان نرسد؟ جواب تمام این سوالات، داشتن یک وب‌سایت کاملا مدرن و چشم‌نواز است که به مشتری اجازه می‌دهد از بین صدها مدل شیرینی یا محصول و خدمات انتخاب کند.

مورد سوم: من زبان تدریس می کنم، چرا باید وب‌سایت داشته باشم؟

فرض کنید شما یک آموزگار هستید و شغل مستقلی دارید. همان‌طور که می‌دانید، در دنیای تدریس زبان، به‌روز و مدرن بودن حرف اول را می‌زند؛ یعنی دانشجو یا متقاضی آموزش زبان، معمولا اول نام شما را در گوگل جستجو می‌کند تا سوابق و رزومه آموزشی شما را بررسی کند. اگر کتابی ترجمه کرده باشید یا در دست تالیف و ترجمه داشته باشید، مخاطب می‌بیند و مطالعه می‌کند.

شاید با خودتان فکر کنید که اینستاگرام و دیگر شبکه‌های مجازی در این زمینه موفق عمل می‌کنند. اما تجربه نشان داده است که با غیرفعال شدن دسترسی به این اپلیکیشن‌ها، مخاطب کم کم شما را از یاد می‌برد و به افراد جدید روی می‌آورد. از طرف دیگر، اکثر جستجوها در گوگل است؛ پس اگر می‌خواهید به مخاطبان و دانشجویان جدید دسترسی داشته باشید، باید یک وب‌سایت با دامنه اختصاصی تهیه کنید.

مهندس، دکتر، استاد دانشگاه و هر شغل دیگری هم که داشته باشید، هیچ فرقی نمی‌کند. مهم این است که شغلی مستقل با حدود 3 سال سابقه کار دارید. در ادامه به طور تخصصی به پاسخ این سوال می‌پردازیم که چگونه ساختن وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا درآمدتان را افزایش دهید؟

اهمیت طراحی سایت در رونق کسب و کارها

تکنولوژی به کمک شما می‌آید

در عصر حاضر که تکنولوژی در تمامی جنبه‌های زندگی انسان نفوذ کرده است و افراد در شبانه روز ساعات زیادی را در فضای آنلاین سپری می‌کنند، استفاده اصولی و مفید از این فضا می‌تواند باعث رشد و سوددهی بیشتر مشاغل گردد. بنابراین، عاملی که باعث موفقیت و بقای کسب و کار شما در بازار رقابتی می شود، این است که در کنار شکل سنتی فعالیت خود، تلاش کنید تا وارد حوزه بازاریابی آنلاین هم بشوید. شما باید بستری را فراهم کنید تا بتوانید حرفه خود را به افراد بیشتری معرفی کنید و آن دسته از مشتریانتان که به شما دسترسی ندارند هم بتوانند از خدمات شما استفاده کنند.

باید قبول کنیم که در این لحظه، افرادی که در اینترنت در حال جستجو و فعالیت هستند خیلی بیشتر از بازار سنتی است. همین مشخصه، کاربران اینترنت را برای سرمایه‌گذاری و گرفتن سرنخ فروش بیشتر متمایز می‌کند.

سفارش طراحی سایت

 

اما چطور؟

یکی از راه‌های پر بازده این است که وب‌سایتی داشته باشید و با معرفی خدمات یا محصولاتتان به دیگران و تولید محتوای مناسب و مرتبط با آن، کسب و کار خود را توسعه داده، گوی سبقت را از رقیبانتان بربایید و در حرفه خود پیشتاز باشید. در اینجا حتما دنبال یک شرکت برنامه‌نویس حرفه‌ای، متخصص و شناخته شده می گردید تا مراحل صفر تا صد طراحی سایت مورد نظرتان را به آن‌ها بسپارید و اطمینان خاطر داشته باشید که نتیجه آن رضایت بخش باشد. اما عاملی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند، هزینه انجام سفارشتان است.اما نگران نباشید!

سفارش طراحی سایت

ما در آرنیکاوب (مرکز تخصصی طراحی سایت و قالب وردپرس)، با تیمی متخصص، کاربلد و با سابقه، کلیه مراحل، سفارش طراحی ‌سایت شما را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت بالا برعهده می گیریم. اما خدمات ما محدود به طراحی سایت نمی‌شود و شما می‌توانید در دوره‌های تخصصی طراحی وب‌سایت و طراحی حرفه‌ای پوسته وردپرس آرنیکاوب شرکت کنید و خودتان طراح وب‌سایت موردنظرتان باشید!

هدف ما

ما همواره در تلاش هستیم که به رسالت کاری خود، که همان ارائه خدمتی با کیفیت در کوتاه‌ترین زمان، پشتیبانی و خدمات پس از فروش است پایبند باشیم و رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماییم.

با آرنیکاوب، توسعه کسب و کار خود را تضمین کنید!

 

به این صفحه امتیاز دهید.

خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم:

پرسش و پاسخ، نظر

سوال یا نظری دارید؟ بنویسید و ارسال کنید.

طراحی شده توسط تیم توسعه و طراحی آرنیکاوب
×