خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

دوره دهم آموزش طراحی قالب وردپرس

21 مرداد 1393 :

هم‌زمان با اتمام دوره نهم آموزش طراحی سایت و قالب وردپرس آرنیکاوب و استقبال خوب دانش‌پذیران از این دوره، در ادامه برنامه‌ای خوب برای ثبت نام دهمین دوره آموزش کامل و کاربردی طراحی وب از صفر تا صد تنظیم کرده ایم.

دوره دهم آموزش طراحی قالب وردپرس آرنیکاوب، مثل بقیه دوره‌ها به صورت کاملا کارگاهی و کاربردی در محیطی جذاب و مناسب و با امکانات آموزشی خوب برگزار می‌شود. این دوره پس از اتمام دوره نهم بلافاصله و با همکاری  و برنامه‌ریزی بسیار خوب  از تاریخ 15 شهریور شروع می‌شود و در تاریخ  8 مهر به پایان می‌رسد که به صورت 4 جلسه در هفته و هر جلسه  ۳ ساعت با دو وعده پذیرایی ویژه  همراه است. کلاس‌ها بعد از ظهرها تشکیل می‌شود اما بنابر نظر دانش‌پذیران امکان جا به جایی ساعت آن به صبح‌ها نیز وجود دارد. دوره نهایتا 10 نفر ظرفیت دارد و با توجه به کارگاهی بودن کلاس، بهترین ظرفیت در نظر گرفته شده است.

در این دوره سعی بر این است که مباحث روز در طراحی وب و جدیدترین تکنیک‌ها در نظر گرفته شود که شما می‌توانید از بخش دوره های آموزشی اطلاعات کامل را دریافت کنید.

کل دوره 15 جلسه است و در پایان دوره از افراد برتر دعوت به همکاری می‌شود. محل برگزاری دوره دهم آموزشی، دفتر شرکت آرنیکاوب است که مشخصات دقیق آن در صفحه ارتباط با ما آمده است.

جهت مشاوره و هماهنگی می‌توانید در ساعات کاری، با ما در ارتباط باشید .

به این صفحه امتیاز دهید.

خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم:

پرسش و پاسخ، نظر

سوال یا نظری دارید؟ بنویسید و ارسال کنید.

طراحی شده توسط تیم توسعه و طراحی آرنیکاوب
×