خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

اهمیت طراحی سایت در رونق کسب و کار

امروزه داشتن یک سایت تجاری یا شخصی برای حرفه‌ای‌های عرصه کسب و کار و افرادی که قصد دارند مهارت‌های خود را عرضه کنند، یک ضرورت بالقوه است. در عصر حاضر، اینترنت به عنوان یک ابزار ارتباط همگانی و جمعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و صاحبان کسب و کار و کارآفرینان از طریق طراحی وب‌سایت حرفه‌ای، مشاغل خود را در سراسر کره زمین توسعه می‌دهند. اگر شما هم تصمیم به راه اندازی وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را دارید، باید دقیقا بدانید که چه نوع کسب و کاری دارید و با چه مشتریانی در ارتباط خواهید بود تا سفارش طراحی سایت حرفه‌ای را به متخصصان حرفه‌ای طراح سایت بسپارید. در این مقاله به اهمیت طراحی سایت و اثر آن بر رشد کسب و کار صحبت خواهیم کرد.

طراحی سایت

طراحی سایت چیست؟

Web Design یا همان طراحی سایت در واقع به معنی تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی به منظور عرضه خدمات و مهارت‌ها و یا فروش محصولات است. طراحی سایت یک فرآیند متشکل از طراحی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و سئو سایت می‌باشد. برای داشتن یک وب‌سایت قدرتمند، باید تمامی اصول و استاندارد های کدنویسی و گرافیکی، توسط تیم طراحی سایت حرفه ای، رعایت شود. اهمیت انتخاب عناصر درست در طراحی سایت

هدف از طراحی سایت چیست؟

پیش از این، داشتن وب‌سایت، بیشتر برای تبلیغات کسب و کار‌ها و خودنمایی بعضی از شرکت‌ها بوده است. اما امروزه جدای از این‌که یک کسب و کار حرفه‌ای برای کسب اعتبار بیشتر، نیازمند وب‌سایت است. داشتن یک سایت به تنهایی و بدون ورود به بازار سنتی، می‌تواند درآمدزا باشد.

امروزه با هر منظور و هر هدفی می‌توان یک سایت طراحی و راه اندازی کرد. وب‌سایت‌ها انواع مختلفی دارند و ممکن است تفاوت هر سایت با دیگری از زمین تا آسمان باشد! با اندکی جستجو متوجه خواهید شد که سایت‌ها با هدف خبر رسانی، فروش محصول یا خدمات، وبلاگ‌های شخصی و… فعال هستند. اما از بین تمامی این اهداف، موفق‌ترین سایت‌ها آن‌هایی بوده‌اند که توانسته‌اند با استفاده از بهینه سازی سایت و اصول سئو به پیشرفت سایت خود کمک کنند.

چرا باید سایت داشته باشیم؟

احتمالا برای شما به عنوان صاحب کسب و کار، این سوال پیش آمده باشد که چرا باید سایت داشته باشم و یا طراحی سایت به چه درد کسب و کار من می‌خورد؟!

یکی از اصلی ترین دلایلی که شما را متقاعد می‌کند تا برای کسب و کار هرچند کوچک خود وبسایت داشته باشید، این است که در هیچ جای دیگر جز فضای وب نمی‌توانید در کمترین زمان، تعداد زیادی مشتری بالقوه پیدا کنید! در ادامه دلایلی بیشتری از اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار شما بیان می‌کنیم.

طراحی سایت حرفه ای

فضای وب، دفترچه یادداشت کاربران است!

واقعیت جامعه امروز این گونه است که مردم از اینترنت برای کوچکترین سوال خود استفاده می‌کنند و فضای وب تبدیل به منبع قابل اعتمادی برای آنان شده است. بسیاری از مشتریان بالقوه شما از بین جستجو در وب‌سایت‌ها، تصمیم می‌گیرند که به کدام دکتر بروند و یا کدام رستوران را انتخاب کنند! بنابراین نادیده گرفتن همچین پتانسیل بزرگی، خطای غیر قابل چشم پوشی برای کسب و کار شما خواهد بود.

برای کسب و کار خود اعتبار به دست آورید!

امروزه یکی از معیارهای سنجش اعتبار یک کسب و کار از نظر مشتریان، داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای و کامل است. ممکن است شما در کارتان بهتر از رقبا عمل کنید، اما آن‌ها به دلیل معرفی خود به دنیای وب، توانسته‌اند نظر مخاطبان خود را جلب کرده و اعتماد آن‌ها را به دست آورند.

طراحی سایت

وب‌سایت، کانال بازاریابی جدید برای کسب  کار شما!

با حضور در فضای وب و معرفی کسب و کار خود از این طریق به کاربران مورد نظر خود، در واقع یک بیلبورد دائمی برای جلب توجه مشتری برای خود خواهید داشت. البته این که این بیلبورد تا چه میزان می‌تواند توجه مخاطبین را به خود جلب کند، بستگی به میزان و نوع فعالیت شما در سایت خود دارد.

خرید اینترنتی روز به روز پرطرفدارتر می‌شود!

آمار‌ها اینطور نشان می‌دهند که هر ساله تمایل مردم به انجام خرید‌های خود به صورت اینترنتی بیشتر می‌شود. توجه به این ارقام و آمار‌ها، دقیقا پاسخی به سوال ( چرا باید و‌ب‌سایت داشته باشم؟) است! امروزه عدم راه اندازی و‌‌ب‌سایت برای کسب و کارتان به معنی چشم پوشی از خیل عظیم مشتریان است!

فروشگاه اینترنتی

داشتن وب‌سایت، مشتریان را به سمت فروشگاه شما سوق می‌دهد

از آن جایی که اکثر افراد برای خرید بعضی از کالا‌های مورد نیاز خود، قبل از خرید، به تحقیق در اینترنت می‌پردازند. اگر شما یک وب‌سایت جامع و کامل داشته باشید که اطلاعات دقیقی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، احتمال اینکه مشتری از فروشگاه شما خرید کند بسیار بالا است.

از طریق وب‌سایت می‌توانید اطلاعات مشتریان خود را جمع آوری کنید!

از دیگر اهمیت های طراحی سایت این است که؛ در خرید‌های حضوری امکان گرفتن ایمیل و یا شماره تلفن کمی غیر ممکن است. اما در وب‌سایت خود می‌توانید با ارائه امتیازاتی مانند عضویت در خبرنامه، تخفیف و یا اطلاع از آخرین خبرها، اطلاعات تماس مشتری را دریافت کنید و تعامل خود را با او حفظ کرده و در مواقع لازم، مانند جشنواره‌ها و… او را تشویق به خرید کنید.

ارتباط یا مشتریان

تاثیر مثبت وب‌سایت استاندارد

همان طور که در بخش قبل که در مورد دلایل داشتن وب‌سایت توضیح داده شد، راه اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای و استاندارد برای کسب و کار شما، تاثیرات مثبت بسیاری خواهد داشت. تاثیرات مثبت یک سایت حرفه‌ای عبارتند از:

  • افزایش تعامل و جلب اعتماد مشتری
  •  استفاده از فرصت بازاریابی آنلاین
  •  کاهش هزینه های کسب و کار نسبت به بازار سنتی
  •  افزایش اعتبار کسب و کار شما
  • جذب مشتری های بالقوه

تاثیر مخرب وب‌سایت با طراحی نادرست

طراحی وب‌سایت برای کسب و کار، در کنار تمامی مزیت‌هایی که دارد، اگر غیر اصولی و بدون رعایت استانداردها صورت گیرد، نه تنها تاثیر مثبتی ندارد، بلکه باعث آسیب رساندن به اعتبار کسب و کار شما نیز خواهد شد. چند مورد از این آثار مخرب عبارتند از:

  • عدم توانایی در پاسخگویی به موقع به مشتریان
  • از دسترس خارج شدن مدام وب‌سایت
  • عدم توانایی در مدیریت وب‌سایت
  • ضربه به اعتبار کسب و کار
  • اتلاف سرمایه و وقت

مرکز تخصصی طراحی وب‌سایت آرنیکاوب

آرنیکاوب با ارائه خدمات بی‌نظیر طراحی سایت در مشهد در عصر حاضر با کسب نامی آشنا و کیفیتی بی نظیر، مشتریان زیادی را در سراسر شهر مشهد و کشور به خود جذب کرده است.

در مراحل طراحی سایت، فقر اطلاعاتی یکی از بزرگترین مشکلات می‌باشد. این مشکل باعث کاهش سرعت و کیفیت پروژه و در نهایت باعث کاهش کیفیت طراحی سایت و به رغم آن کاهش بازدید سایت می­‌شود. ما در گروه آرنیکاوب (ArnikaWeb)، با سیزده سال سابقه درخشان در پیاده سازی بیش از 1000 پروژه موفق و ارائه خدمات طراحی تخصصی وب‌سایت، با هدف ارائه خدمتی صادقانه، جلب رضایت مشتری و دستیابی به اهداف خویش در حال فعالیت هستیم. در آرنیکاوب، مراحل طراحی سایت به گونه‌ای است که در هر مرحله از روند کار، نتایج با کارفرما در میان گذاشته می‌شود تا جویای نظرات و پیشنهادات ایشان شویم. همچنین قیمت مناسب در برابر کیفیت بالای کار، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز از مواردی است که همواره آن را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم.

طراحی سایت آرنیکاوب

سایر خدمات طراحی سایت آرنیکاوب

علاوه بر پروژه‌های طراحی سایت، سایرخدمات ما شامل:

  1. برگزاری دوره‌های تخصصی طراحی وب‌سایت
  2. دیزاین حرفه ای پوسته وردپرس
  3. طراحی وب‌سایت تخصصی: اداری، سازمانی و دانشگاهی
  4. طراحی سایت فروشگاهی
  5. بهینه سازی سایت (SEO)
  6. تبدیل PSD به HTML و xHTML
  7. رفع عیب وب سایت‌های معیوب
  8. برگزاری دوره‌های دیجیتال مارکتینگ

خدمات آرنیکاوب محدود به آموزش تخصصی طراحی وب‌سایت و طراحی سایت در مشهد نمی‌­باشد. انجمن تخصصی طراحی وب‌سایت آرنیکاوب سرتاسر کشور را تحت پوشش خود قرار می­‌دهد به­ طوری که سفارش طراحی سایت حرفه‌ای در تهران و سایر شهرها نیز پذیرفته می­‌شود. آرنیکاوب از کلیه افرادی که طراح حرفه‌ای سایت در تهران و شهرهای دیگر هستند در راستای پیشبرد پروژه طراحی وب‌سایت از آن­‌ها حمایت می­‌کند.

خدمات شرکت طراحی سایت

سخن پایانی

طراحی حرفه ای سایت از مواردی است که تاثیر بسیار زیادی بر رونق کسب و کار شما خواهد گذاشت؛ از جمله: دستیابی به اهداف متعددی که مهم‌ترین آن افزایش میزان درآمدتان است. از جمله مهم­‌ترین ویژگی­‌های طراحی سایت: گستردگی دسترسی به اطلاعات یک سایت،  هزینه مناسب در مقایسه با امکاناتی که برای کاربران در اختیار قرار می دهد و مهم­‌تر از همه امکان به روزرسانی و مدیریت بهینه می­‌باشد.

در راستای اهمیت طراحی سایت باید گفت طراحی سایت که می‌تواند به صورت مثبت یا منفی بر بازدهی سایت و جلب نظر کاربران تاثیر گذارد. سایتی که زیبا طراحی شده باشد، مانند شخصی است که در برخورد اول با شما ظاهری زیبا و پسندیده دارد. علاوه بر این سرعت بالای لود شدن سایت شما و تولید محتوای مناسب و جذاب نیز بسیار حائز اهمیت است. همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن خدمات طراحی سایت، عاملی است که برای اشخاصی که در ابتدای راه کارآفرینی و شروع فعالیت خود هستند نیز ملاک محسوب می‌شود.

برای سفارش طراحی سایت، از طریق فرم سفارش طراحی سایت اقدام کنید. شما همچنین می‌توانید در صورت علاقه‌مندی در دوره آموزش آنلاین طراحی سایت ما شرکت کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم:

پرسش و پاسخ، نظر

سوال یا نظری دارید؟ بنویسید و ارسال کنید.

طراحی شده توسط تیم توسعه و طراحی آرنیکاوب
×