خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

مشاوره سئو و خدمات سئو سایت چیست؟

سئو و بهینه‌سازی سایت برای بسیاری از مدیران سایت‌ها شناخته شده می‌باشد. وقتی‌که تصمیم می‌گیرید بر روی سئو سایت خود سرمایه گذاری داشته باشید در واقع هدف شما رسیدن به  جایگاه بهتر در نتایج گوگل، بیشتر شدن بازدیدهای سایت و در نتیجه افزایش فروش محصول یا خدمات با بهره‌گیری از تخصص مشاوره سئو خواهد بود. در این مقاله تلاش می‌کنیم مهمترین خدمات مرسوم در زمینه سئو، مشاوره سئو و بهینه سازی سایت را اشاره کنیم.

 خدمات سئو چیست؟

هر اقداماتی که با هدف بهتر کردن جایگاه شما در نتایج جستجو انجام می‌شود را خدمات سئو می‌نامیم. مراحل انجام یک پروژه سئو  معمولا با بهینه‌سازی ساختارهای کدنویسی و رعایت استانداردهای سئو در سایت آغاز می‌شود. بعد از آن روش محتوایی و تولید محتوای موثر و مراحل ایندکس و کسب جایگاه در نتایج شروع می‌شود. چند ماه که از فعالیت سایت گذشت می‌توان با به کارگیری تکنیک‌های لینک سازی جایگاه آن را در نتایج جستجو بهبود بخشید.

پس از رسیدن به جایگاه مناسب در نتایج گوگل و ظاهر شدن در صفحه اول، فرآیند حفظ جایگاه و بهبود آن شروع می‌شود. در این مرحله به صورت مداوم در حال بررسی کلمات اصلی و شناسایی کلمه‌های جدید هستیم و تلاش می‌کنیم تا محتوای خود را متناسب با جستجوی کاربران بهینه کنیم.

خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت

چرا از مشاوره سئو و خدمات آن استفاده کنیم؟

استفاده از راهنمایی‌های یک مشاور حرفه‌ای و به کار گیری خدمات سئو، مزایای زیادی برای مشاغل آنلاین به دنبال دارد. در ادامه به صورت کامل این مزایا را بررسی خواهیم کرد.

استفاده از خدمات سئو کاربران را به سایت شما هدایت ‌می‌کند

برای همه ما پیش آمده است که در هنگام نیاز و مواقع ضروری به سراغ گوگل برویم و به وسیله جستجو در آن، پاسخ سوال خود را دریافت کنیم. در این مواقع کمتر کسی به سراغ صفحات دوم و سوم جستجو می‌رود و اکثر کاربران بر روی لینک‌هایی کلیک می‌کنند که در رتبه‌های اول گوگل قرار گرفته‌اند. استفاده از تکنیک‌های سئو سبب ارتقا جایگاه سایت در موتورهای جستجو می‌شود، بدین ترتیب تعداد کاربران و مشتریان بالقوه بیشتری به وب‌سایت شما وارد خواهند شد.

هزینه منطقی سئو

اگر صاحب کسب و کار آنلاین هستید، احتمالا هزینه‌های زیادی را صرف تبلیغات وب‌سایت خود کرده‌اید و با هزینه‌های گزاف آن آشنا هستید. گاهی اوقات پیش می‌آید که باصرف مبالغ زیاد برای تبلیغات، آن طور که انتظار دارید به بازدهی کافی نمی‌رسید، اما با استفاده از خدمات سئو و صرف هزینه‌ای مناسب و منطقی، می‌توانید این اطمینان را حاصل کنید که سایت شما پیشرفت چشمگیری خواهد داشت و با مداومت در بهینه سازی سایت، جایگاه قابل توجهی در موتورهای جستجو نصیبتان خواهد شد.

تاثیر خدمات سئو همیشگی است!

تبلیغ سایت به روش‌های معمول، بعد از چند ساعت، چند روز یا چند ماه به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد بازدهی و تاثیر آن‌ها نیز از بین خواهد رفت و یا کمرنگ می‌شود، در حالی‌که با بهینه سازی سایت و البته مداومت در تلاش برای حفظ جایگاه کسب شده، می‌توانید همواره در صدر موتورهای جستجو باقی بمانید.

خدمات سئو

چرا از مشاوره سئو استفاده کنیم؟

سئو  مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و راهکارهای بهینه سازی است که با توجه به شرایط هر وب‌سایت برای آن تهیه و تدوین می‌شود. اقدام اصلی سئو سایت تولید محتوا و بهینه سازی محتوای سایت است ولی برای استفاده بهینه از این محتواها برای سایت برای رسیدن به جایگاه مناسب، نیاز به یک مشاور سئو دارید تا با توجه به زمان‌های مختلف و شرایط سایت، راهکارهای بهینه سازی را برای وب‌سایت شما پیشنهاد کند و با استفاده از تکنیک‌های تخصصی سئو، آنالیز ماهیانه یا هفتگی سئو به شما بدهد.

مشاوره سئو شامل چه خدماتی است؟

یک متخصص حرفه‌ای سئو، خدمات مربوط به بهینه سازی سایت را به صورت یکپارچه و مستمر ارائه می‌دهد تا به وسیله آن رتبه سایت در موتورهای جستجو بهبود پیدا کند. در ادامه با چند مورد از مهم‌ترین این خدمات، آشنا خواهید شد.

خدمات سئو

برطرف نمودن مشکلات فنی سایت

قبل از شروع هر فعالیتی در زمینه سئو، ابتدا باید ایرادات فنی سایت رفع شود. تا زمانی که تمامی عیوب فنی سایت برطرف نشود، انجام هرگونه فعالیتی در جهت بهینه سازی سایت، بیهوده و بی نتیجه خواهد بود.

ایجاد بک لینک‌های طبیعی

ایجاد بک لینک، سبب بهبود جایگاه کلمات کلیدی به کار برده شده در محتوا، در موتورهای جستجو می‌شود. سئوکار با استفاده از تجربه و تخصص خود تشخیص می‌دهد که چه سایت‌هایی برای گرفتن بک لینک مناسب هستند. استفاده از این روش باید به صورت طبیعی صورت گیرد تا از آسیب به سایت جلوگیری شود، که البته این عمل نیز جزو وظایف سئوکار خواهد بود.

علاوه بر آنچه که گفته شد، سایر خدمات بهینه سازی سایت به صورت مختصر به شرح زیر است:

  • آنالیز هفتگی یا ماهیانه سئو وب‌سایت
  • ارائه نمودارهای تحلیلی و آنالیز زمان‌بندی شده
  • ارائه برنامه کاری برای انجام تولید محتوا، لینک سازی و شبکه‌های اجتماعی

لینک‌سازی

کدام خدمات برای سایت من مناسب است؟

زمانی که وب‌سایت خود را به یک متخصص سئو می‌سپارید باید دقیقا مشخص کنید که چه خدماتی بر روی سایت شما انجام دهد. این که چه خدماتی برای سئو سایت شما مناسب است برعهده متخصص سئو و مشاور سئو خواهد بود. آرنیکاوب با بهره‌گیری نیروی متخصص و ماهر در زمینه سئو، مشاور سئو سایت شما خواهد بود و تا رسیدن به نتیجه و هدف در کنار شما خواهد بود.

برای رسیدن به نتیجه و تحلیل عملکرد متخصص سئو بهتر است قبل از شروع کار، معیارهای خود را برای سنجش موفقیت مشخص کنیم. روش‌های مختلفی برای سنجش موفقیت شما در سئو وجود دارد. ممکن است مهم‌ترین معیار شما می‌تواند افزایش بازدیدکنندگان سایت و افزایش فروش محصول یا خدمات باشد و در واقع افزایش مشتریان اینترنتی، افزایش سرعت لود سایت، بهبود رتبه و جایگاه در موتورهای جستجو  و… باشد.

سخن پایانی

به طور کلی به هر اقدامی که در جهت بهبود جایگاه وب‌سایت در موتورهای جستجو صورت می‌گیرد، خدمات سئو گفته می‌شود. اولین گام شروع این خدمات و بهینه سازی سایت، بهبود ساختارهای کدنویسی و رفع ایرادات فنی سایت می‌باشد. پس از رفع مشکلات احتمالی، خدماتی نظیر ارائه برنامه کاری تولید محتوا و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، لینک سازی و… ارائه خواهد شد. امروزه سئو سایت یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی دیجیتال شناخته شده است که در افزایش ترافیک سایت تاثیر چشمگیری دارد. در ضمن شما می‌توانید به کمک صفحه مشاوره طراحی سایت مشهد، در این زمینه با مشاوران آرنیکاوب در ارتباط باشید.

خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم:

پرسش و پاسخ، نظر

سوال یا نظری دارید؟ بنویسید و ارسال کنید.

طراحی شده توسط تیم توسعه و طراحی آرنیکاوب
×