خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت اختصاصی چه اهمیتی دارد؟

قالب‌های تکراری و روتین سایت‌ها برای شما جذابیت ندارد؟ برای رونق فعالیت‌های خود به دنبال سایت اختصاصی هستید؟ ممکن است اطلاعات پراکنده‌ای در مورد این مدل سایت‌ها و نحوه طراحی آن‌ها داشته باشید. با این حال بهتر است بدانید در مقابل هزینه‌ای که برای طراحی وب‌سایت اختصاصی خود پرداخت می‌کنید، چه منفعتی به دست می‌آورید. در این مقاله با طراحی سایت اختصاصی و ابعاد مختلف آن به طور دقیق آشنا می‌شوید. در نهایت شما باید تصمیم بگیرید که مزایای این گونه سایت‌ها و هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید برای شما توجیه دارد یا نه. با آرنیکاوب همراه باشید.

 ویژگی های وب سایت اختصاصی

مزایای طراحی سایت اختصاصی

این روز‌ها وب‌سایت‌های بسیاری را می‌‌بینیم که از جهت قالب کلی و امکانات، شباهت زیادی به هم دارند. برای مثال چند سایت فروشگاهی را باهم مقایسه کنید. به سادگی می‌بینید که از نظر نحوه ارائه محصولات، امکانات، دسترسی‌ها و حتی نحوه پرداخت، شباهت‌های زیادی دارند.

  • طراحی سایت اختصاصی، روتین و تکرار را از وب‌سایت شما حذف می‌کند. در عوض سایت شما را خاص و بی رقیب می کند. در نتیجه اگر ایده خاصی در ذهن شما به وجود آمده و هدف شما عرضه این ایده به مردم است، ایجاد سایت اختصاصی اولین قدم است.
  • وب‌سایت‌های اختصاصی قابلیت ارتقاء دارند. این در حالی است که ابزاری نظیر وردپرس شما را در آینده با محدودیت‌های جدی مواجه می‌کند. برای مثال تصور کنید که تعداد متقاضیان و افرادی که با سایت شما سر و کار دارند به مرور زمان زیاد شود. طراحی سایت به صورت اختصاصی امکان تغییر کد‌ها و اضافه و کم کردن امکانات سایت را به شما می‌دهد. در نتیجه وب‌سایت شما همیشه به‌روز و پویا است.
  • اگر جزو سازمان هایی هستید که اساس فعالیت خود را بر روی وب‌سایت پیاده کرده‌اید، دیزاین وب‌سایت اختصاصی را در اولویت قرار دهید. سایت‌های زیادی هستند که فعالیت ضعیفی دارند و صاحبان آن‌ها تمایل زیادی به فعالیت‌های تحت وب ندارند. برای مثال بوتیک لباسی را تصور کنید که بیشتر فروش آن از راه مراجعه مشتری حضوری به مغازه است. یا استخری که فقط بلیط فروشی حضوری دارد. قطعا این کسب و کار‌ها به طراحی سایت اختصاصی نیاز ندارند. در نهایت یک سایت با قالب معمولی برای آن‌ها کافی است.
  • گرافیک خاص خود را داشته باشید و با این گرافیک خاص شناخته شوید. طراحی سایت به صورت اختصاصی به شما این قدرت را می‌دهد که قالب تمام عکس‌ها، فیلم‌ها، متن‌ها و به طور کلی تمام اجزای سایت را با سلیقه شخصی انتخاب کنید. به سایت شرکت‌های معتبر سر بزنید. هرکدام از آن‌ها گرافیک و حتی فونت مخصوص خودشان را دارند. این طراحی گرافیکی خاص باعث می شود که به راحتی در ذهن مردم بمانند و کم‌کم تبدیل به یک برند معروف شوند.

مزایای سایت اختصاصی

 

اهمیت هزینه در طراحی سایت اختصاصی

دو راه پیش روی شما است. دیزاین سایت به صورت اختصاصی یا طراحی سایت با کمک وردپرس. طراحی با کمک وردپرس ساده‌تر است و به تخصص زیاد نیاز ندارد. در عوض  سایت اختصاصی نیازمند تخصص بالا است. فردی که برنامه نویسی اختصاصی انجام می‌دهد، باید به زبان‌های برنامه‌نویسی تسلط کامل داشته باشد. همچنین باید وب‌سایت را به صورت کاملا بهینه و سئو شده طراحی کند.

سختی طراحی سایت اختصاصی، هزینه های‌طراحی را بالا می‌برد. این سایت ها چند برابر وب‌سایت‌های معمولی هزینه دارند و شما باید برای پرداخت این هزینه‌ها آماده باشید. بهتر است قبل از شروع طراحی، در مورد هزینه‌ها بیشتر تحقیق کنید.

آیا نیاز به طراحی وب‌سایت به صورت اختصاصی دارید؟

شاید فکر کنید که همیشه باید کلی هزینه کنید تا سایت خوب و پر‌بازدیدی داشته باشید! این طرز فکر اشتباه است. در بسیاری از موارد اصلا نیاز نیست هزینه سایت اختصاصی را به گردن بگیرید.

برای مثال شما فروشنده لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی هستید و مشتریان محدودی دارید. شما در مجموع احتیاج به یک وب‌سایت زیبا و کاربردی دارید که محصولات را نمایش دهد و امکان سفارش و خرید را مهیا کند. قطعا نیاز شما با یک وب‌سایت معمولی که قالب آن از قبل طراحی شده، پاسخ داده می شود. لازم نیست یک برنامه‌نویس حرفه‌ای استخدام کنید تا این سایت را برای شما دیزاین کند.

آیا همه نیاز به سایت اختصاصی دارند؟

 

طراحی سایت اختصاصی؛ برگشت چند برابری هزینه

ایده خاص و منحصربه‌فردی در ذهن شما شکل گرفته و در حال حاضر وب‌سایت و قالب آماده ای برای اجرای آن وجود ندارد. قطعا در این شرایط است که شما باید ایده خود را با یک فرد یا تیم برنامه‌نویسی مجرب مطرح کنید و از آن‌ها کمک بگیرید. مطمئن باشید اگر مسیر و ایده درستی را انتخاب کرده باشید، جای نگرانی نیست. طراحی سایت اختصاصی می‌تواند ده‌ها و حتی صدها برابر هزینه اولیه، برای شما سودآوری به‌همراه داشته باشد. آرنیکاوب با پشتوانه بیش از 13 سال سابقه در زمینه طراحی سایت مشهد و سایر کشور، می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

dedicated site design

برای مثال شما قصد تاسیس یک مهدکودک دارید که در آن علاوه بر کودکان عادی، برای کودکان با ناهنجاری اوتیسم هم فضا و برنامه‌های مختلف دارید. قطعا این یک ایده به نسبت جدید است و وب‌سایت‌های معمولی قابلیت پوشش کامل آن را ندارند. در اینجا شما با ایجاد سایت اختصاصی، می‌توانید مزایای مهد کودک خود را برجسته کنید. در نهایت خانواده‌های زیادی به مجموعه شما علاقه‌مند می‌شوند و به شما اعتماد می‌کنند. این اعتماد برای شما سودآوری و درآمد بالایی به همراه دارد.

به اطراف خود نگاه کنید. از قید و بند روتین زندگی خارج شوید. می‌بینید که ایده‌های بسیار جذابی به ذهن شما می‌رسد. ایده‌هایی که می‌تواند در زندگی شما و دیگران تغییرات بزرگی به‌وجود آورد. تغییرات بزرگی در کسب و کارها و نوع خدمت‌دهی ایجاد شده است. فضای وب نقش مهمی در موفقیت مشاغل و افراد دارد و چشم‌پوشی از آن غیرممکن است.

مایکروسافت، اپل، دیجیکالا، علی‌بابا و… همگی ایده‌های جسورانه‌ای بودند، که با دانش بالا، تبلیغات حرفه‌ای و شیوه ارائه درست، به این جایگاه رسیده‌اند. حالا نوبت شما است که ایده خود را با طراحی سایت اختصاصی وارد فضای وب کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

خواندن مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم:

پرسش و پاسخ، نظر

سوال یا نظری دارید؟ بنویسید و ارسال کنید.

طراحی شده توسط تیم توسعه و طراحی آرنیکاوب
×